US Miller Superbike 2010

i den elkabel som går till gasen som alla använder eller:va kan inte vara många gram att lätta där:D
Håller det inte så är det väl feldimensionerat oavsett? Står "electrical" för första racet och "mechanical" för andra racet, men vad som gick sönder i detalj vet jag inte.

Det är inte kört för Haga ännu!

Han ligger totalt 5:a i mästerskapet :hjälm:fakta :yoparty

Go Nitro-Nori, go!! :Bugar

Jo, i all ära, men du missar inte att han är 122 poäng efter? Nori skall alltså vinna 5 race och biaggi vara helt utan poäng i fem race. Troligt scenario? Inte i min värld...

MAX BIAGGI APRILIA 257
LEON HASLAM SUZUKI 242
JONATHAN REA HONDA 151
CARLOS CHECA DUCATI 141
NORIYUKI HAGA DUCATI 135

/ Jens

Jo, i all ära, men du missar inte att han är 122 poäng efter? Nori skall alltså vinna 5 race och biaggi vara helt utan poäng i fem race. Troligt scenario? Inte i min värld...

MAX BIAGGI APRILIA 257
LEON HASLAM SUZUKI 242
JONATHAN REA HONDA 151
CARLOS CHECA DUCATI 141
NORIYUKI HAGA DUCATI 135

/ Jens

Nu ska du inte vara sån..... en viss person trode en annan skulle vinna vilket en tredje trode på och var nära att satsa en ansenlig summa pengar på (mots. ett set däck:D) så du kan väll var lite mer ödmjuk:D

Håller det inte så är det väl feldimensionerat oavsett? Står "electrical" för första racet och "mechanical" för andra racet, men vad som gick sönder i detalj vet jag inte.

Enligt gubbarna på brittiska Eurosport så var det wire:n som styr fly-by-wire:n från gashandtaget båda gångerna. Trist men så är det.

Grymt kul för Biaggi och Aprilia. Riktigt kul att se Camier uppe i toppen också. Fler 1/2 för Aprilia så är jag nöjd iallafall!

VM-titlar i roadracing vinner man inte, man förtjänar dem (gärna efter lång och trogen tjänst eller med flest vinster per säsong, eller flest ledda varv, eller högsta toppfart, eller....)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti