Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
capoeira-R1 skrev:Fan oturen följer mig har redan skickat efter den från Yama lagret i Hollandför 1500:-
Jag börjar att misstänka det också men om dom var ute efter att jävlas så hade det varit enklare att dra omkull hojjen eller repa kåpan.Poison skrev:Alt 2: Det är ju faktisk att detta inte var ett stöldförsök utan nån som bara försökte sabba för dej? Tog bara en bit och tryckte ner i tändningslåset.
Dom på verkstan har redan skickat efter den från Holland och den ska vara där på måndagYlle skrev:Synd för jag har ett nytt med två nycklar. Kan skicka iväg det för 400:- (Fick nytt på garantin men bytte aldrig).
r1666 skrev:en gång var det nån som stoppat en BANAN in min ljuddämpare. det va lite över gränsen.![]()
Hur vet du att det var en skiftnyckel som mejseln vreds runt med? Det kan ju ha varit en polygrip eller liknande...Idioten har tryckt in en skruvmejsel i låset och dragit runt den med en skift nyckel och sedan slagit av mejseln med toppen kvar i låset
Xraptor skrev:E inte skit stor 178cm, 75kg! Har däremot en hel del erfarenhet...stått i dörr i stan o i förorterna(en hel del fajter)...VM silver i jujutsu...flera sm medaljer i judo! Jag tror att det bör räcka för att ta några tjuvar! men sen finns ju du Sergeant du verkar ju va en kraftig karl!
![]()
r1666 skrev:172/84,,,,,,,=stark![]()
Ju fler ASP:ar desto godare soppaMad Mike skrev:Surt som F-N..
Jag har Spy ball och är nöjd.. när 120 db drar igång på min inne gård så brukar iallafall både tjejen och grannarna vakna![]()
Jag har ASP oxå och är nöjd med den med...![]()
Jag skahp skrev:Hur vet du att det var en skiftnyckel som mejseln vreds runt med? Det kan ju ha varit en polygrip eller liknande...![]()
![]()
(obs skämt)
Tack för tipset jag kan ju garanterad säga att dom gjorde motstånd när man försökte hålla dom på platsDaniel-L skrev:i sommras fick jag två besök av svinen,första gången....
CBRDea skrev:Jag kan sätta mig på busarna medan ni, sergeant och ni andra kampsortare spöar på dom. 190 cm och 109 kg, mest muskler...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |