ursäkta inlägget

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Är så himla bakis idag,allting bara snurrar!!!!!!!
Någon som vet vad jag ska fylla min mage med så att jag mår bättre???
Tror jag ska gå ut till garaget i eftermiddag och underhålla min vän lite,hon bara står i ett hörn o behöver mycket kärlek,någon som vet hur jag kan göra min tvåhjuling glad.....
 
spinnanders skrev:
Är så himla bakis idag,allting bara snurrar!!!!!!!
Någon som vet vad jag ska fylla min mage med så att jag mår bättre???
Tror jag ska gå ut till garaget i eftermiddag och underhålla min vän lite,hon bara står i ett hörn o behöver mycket kärlek,någon som vet hur jag kan göra min tvåhjuling glad.....

Ta en öl. :fyllisar
 
Avtvättning (läs rätt). Starta upp den. Låt den gå varm i blodet. Sitt på den en stund.
 
Ok, det låter som ett bra förslag, ska försöka få igång henne, sist jag provade så ville hon inte starta,då hade hon stått stilla i ca 1,5mån och batteriet var på underhållsladdning, men hon ville inte starta, varför???
 
En riktigt kall promenad brukar göra susen. Gå till närmaste pizzeria i t-shirt och ät en pizza det gör jag alltid. Du vekar ju orka titta på en dataskärm då kan det inte vara så farligt
 
spinnanders skrev:
Ok, det låter som ett bra förslag, ska försöka få igång henne, sist jag provade så ville hon inte starta,då hade hon stått stilla i ca 1,5mån och batteriet var på underhållsladdning, men hon ville inte starta, varför???
dåligt juice i batteriet om vad du kunde höra hur motorn gick runt när du tryckte på start-knappen. Det ska bara smacka till när du trycker på startknappen. O sen måste det vara juice nog för att batteriet ska orka dra igång allt korrekt. Hade problem med min R1a häromdan, den drog inte in soppa hela vägen o var inte startvillig. Satte den då på laddning i ett par timmar o vips, starta på första snurret. brum brum
 
viktigt med bra flås i batterierna!!!

Fan är det bara jag som får skavsår på tungan efter en helgs krökande?
Helt crazy, är väl för man e så jävla torr i käften dan efter o snackar så mycket skit :D
 
spinnanders skrev:
Har det något att göra med bränslet, laddade batteriet ca 4tim
Var det bra juice i batteriet då? stod det o smackade för att få igång.

annars, ja.. testa byta ut bränslet. Men att det ska vara felet att hojen inte startar är väl nog inte fallet. Kanske igensurade stift efter tidigare försök att få igång hojen. Kan vara mycket jox. Men som sagt, ge hojen en full service.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top