ursäkta inlägget

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Är så himla bakis idag,allting bara snurrar!!!!!!!
Någon som vet vad jag ska fylla min mage med så att jag mår bättre???
Tror jag ska gå ut till garaget i eftermiddag och underhålla min vän lite,hon bara står i ett hörn o behöver mycket kärlek,någon som vet hur jag kan göra min tvåhjuling glad.....

spinnanders skrev:
Är så himla bakis idag,allting bara snurrar!!!!!!!
Någon som vet vad jag ska fylla min mage med så att jag mår bättre???
Tror jag ska gå ut till garaget i eftermiddag och underhålla min vän lite,hon bara står i ett hörn o behöver mycket kärlek,någon som vet hur jag kan göra min tvåhjuling glad.....

Ta en öl. :fyllisar

Avtvättning (läs rätt). Starta upp den. Låt den gå varm i blodet. Sitt på den en stund.

Ok, det låter som ett bra förslag, ska försöka få igång henne, sist jag provade så ville hon inte starta,då hade hon stått stilla i ca 1,5mån och batteriet var på underhållsladdning, men hon ville inte starta, varför???

En riktigt kall promenad brukar göra susen. Gå till närmaste pizzeria i t-shirt och ät en pizza det gör jag alltid. Du vekar ju orka titta på en dataskärm då kan det inte vara så farligt

spinnanders skrev:
Ok, det låter som ett bra förslag, ska försöka få igång henne, sist jag provade så ville hon inte starta,då hade hon stått stilla i ca 1,5mån och batteriet var på underhållsladdning, men hon ville inte starta, varför???
dåligt juice i batteriet om vad du kunde höra hur motorn gick runt när du tryckte på start-knappen. Det ska bara smacka till när du trycker på startknappen. O sen måste det vara juice nog för att batteriet ska orka dra igång allt korrekt. Hade problem med min R1a häromdan, den drog inte in soppa hela vägen o var inte startvillig. Satte den då på laddning i ett par timmar o vips, starta på första snurret. brum brum

viktigt med bra flås i batterierna!!!

Fan är det bara jag som får skavsår på tungan efter en helgs krökande?
Helt crazy, är väl för man e så jävla torr i käften dan efter o snackar så mycket skit :D

spinnanders skrev:
Har det något att göra med bränslet, laddade batteriet ca 4tim
Var det bra juice i batteriet då? stod det o smackade för att få igång.

annars, ja.. testa byta ut bränslet. Men att det ska vara felet att hojen inte startar är väl nog inte fallet. Kanske igensurade stift efter tidigare försök att få igång hojen. Kan vara mycket jox. Men som sagt, ge hojen en full service.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien