Urk

Ger ju onekligen begreppet "motorcykelbuss" en ny innebörd :p

Hahaha.... kom med den till svenska bilprovningen :tummenupp

Out_Spinner skrev:
Oh passa dig. Du användrer en sexistisk avatar! Undra nrö admin ska ta bort den då som dorm gjorde med min!

Ojdå, bäst att se upp - tack för tipset! Tänk att så mycket kan (miss-)uppfattas så fel :confused:. På bike.se har den bara fått :tummenupp (fast kanske inte skulle få det av admin., om de nu vore lite aktivare...)

Å andra sidan tror jag inte nån skulle uppskatta om jag bytte ut den väna damen till en herre...det skulle ju dessutom kunna uppfattas som kvinnschauvinistiskt (om det nu existerar).

Hon är ju iallafall på- om än lättklädd :D och bara ett sätt för mig att :bow för Kvinnan och MC:n

Foggy skrev:
Ojdå, bäst att se upp - tack för tipset! Tänk att så mycket kan (miss-)uppfattas så fel :confused:. På bike.se har den bara fått :tummenupp (fast kanske inte skulle få det av admin., om de nu vore lite aktivare...)

Å andra sidan tror jag inte nån skulle uppskatta om jag bytte ut den väna damen till en herre...det skulle ju dessutom kunna uppfattas som kvinnschauvinistiskt (om det nu existerar).

Hon är ju iallafall på- om än lättklädd :D och bara ett sätt för mig att :bow för Kvinnan och MC:n
Hehe. Jag bara måste gnälla på sånna avatarer eftersom jag aldrig fick ha min ifred ;)

Det är väll en Guldvinge med v8:a !! tror den där saken flyttar på sig riktigt bra om man vrider fullt!

Mcbudet skrev:
Det är väll en Guldvinge med v8:a !! tror den där saken flyttar på sig riktigt bra om man vrider fullt!

Det där är nästa dampbuss, eller vad säger du budet? ;)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back