Urinvägsinfektion?

usch, alla dessa val.

Då får man se fram emot att kissa i en burk dårå?
Tyvärr kan jag inte kontrollera detta... Trots att midsommar är nu till helgen!
Nej, jag har ingen flickvän, så ingen kan hålla mig i handen... :gråta

Tack för all schysst insiderinfo från labbsidan!

Nu har jag ett tungt telefonsamtal framför mig i morgon bitti... :eek:

Tack alla hojåkare för råden! Ska bjuda er på en wheelie-ride någon dag i sommar om vi syns! :)

Annchua skrev:
Hehhee, gud vad dom skrämmer dig!!

Låter inge vidare skoj det där du, men ett litet tips om du inte vill knalla iväg till läkaren. Det finns tester som du kan göra själv hemma, liknande grav. tester. Minns inte märket på de som säljer dem, men det bör finnas på apoteket. Vi säljet multum av dem nu i början av badsäsongen.
Det en vän till mig fick tips om var att inta "sura" drycker, citronvatten, äppelcidervinäger blandat med vatten i mängder. Sen finns det ju naturtabletter mot urinvägsinfektion, vågar inte säga säkert, tror att dom heter Uvalette eller något liknande.

Kan kolla upp det imorgon om inte annat. Knalla in på en Hälsokostbutik eller apotek så hjälper dom dig. Man behöver inte alltid gå till herrarna i vita rockar för att få hjälp.

Lycka till

/AC

jag skulle aldrig rekommendera något att göra UVI-test själv hemma, eftersom ett negativt nitrittest inte utesluter UVI. och killar med UVI är lite allvarligare. dessutom, har man UVI och är kille så ska det behandlas. med antibiotika.

Vet inte hur gammal du är men UVI är normalt ganska ovanligt hos yngre män till skillnad från kvinnor. Enklaste och bästa om det verkar vara nåt som inte vill gå över är ju att gå och testa sig. Tämeligen odramatiskt och så kan man passa på att fråga de där sakerna som man gått och funderat på men inte vågat eller kunnat fråga nån annan om.

/Olzki

jag är snart 26 så man står i princip med ena tassen i kistan.
(Borde egentligen skriva båda tassarna med tanke på att man kör hoj). :crash

Henkmaster skrev:
*urgh*
Jag klöks jättelätt om någon stoppar fingrar i halsen på mig... :zpy

Kan se det framför mig. :hihi
Du får lägga dig på sida, blundar och gapar stort samtidigt som du koncentrerar dig på att inte spy.
Och så får du två fingrar där du minst anat det och absolut inte velat ha dem.
Och Nej de går inte via munnen för att kolla prostatan! :arsele

Men du får nog "bara" en gigantisk topps införd i ett väldigt tunt och infekterat urinrör.

Nu e de ju nästan 10år sen jag gjorde topps-testet men det va RIKTIGT skönt då, men sved vid dom två första tömningarna.. LYLLOS dej... :tummenupp

Henkmaster skrev:
usch, alla dessa val.

Då får man se fram emot att kissa i en burk dårå?
Tyvärr kan jag inte kontrollera detta... Trots att midsommar är nu till helgen!
Nej, jag har ingen flickvän, så ingen kan hålla mig i handen... :gråta

Tack för all schysst insiderinfo från labbsidan!

Nu har jag ett tungt telefonsamtal framför mig i morgon bitti... :eek:

Tack alla hojåkare för råden! Ska bjuda er på en wheelie-ride någon dag i sommar om vi syns! :)

om jag får 1000 spänn så kan jag vara din flickvän för en dag :tungan ,
närå de går säkert skitabra det där

När en polare :rolleyes: testade sig för tomtar i trumpeten så behövde de inte peta med några tops i urinröret, finns ett nytt test som bara är att pinka i burk och via labbet..
Sen vet jag inte om ni har det testet där borta men.

Hoppas du inte har nån farlig åkomma.

Zormin skrev:
Urinvägsinfektion gör så att det svider när man kissar. Förmodligen är urinet lite rödfärgat av blod också. Men kolla upp det i vilket fall! Är det urinvägsinfektion så behöver du ju penis-illin (hahaha .. fan va rolig jag är :3freak).
Är det urinvägsinfektion så behöver du ju penis-illin (hahaha .. fan va rolig jag är ). :rofl :rofl :rofl :hihi :hihi :hihi :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti