DFMSWEDEN
Restless & Wild
Jag är en tjej på 14 år! När min kille klämmer på mina bröst blir jag alldeles blöt i trosorna.
Har jag vatten i lungorna??!
Har jag vatten i lungorna??!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DFMSWEDEN skrev:2647411Jag är en tjej på 14 år! När min kille klämmer på mina bröst blir jag alldeles blöt i trosorna.
Har jag vatten i lungorna??!![]()
prulle skrev:2647654Men vafan nu är det digetvie smuller över hela skärmen..
hur i helvete lyckas man med den koplingen?
Grammatik hettereHagster skrev:2650722Jag undrar hur man lyckas med att göra så många stav-/gramatikfel i ett så kort inlägg?
SuperMicke skrev:2650742Grammatik hettere![]()
SuperMicke skrev:2650742Grammatik hettere![]()
Nåja, min önskelista är redan skickad så jag skiter i vad ni säger.Hagster skrev:2650722
Kör på Paradoxys linje, det är snarare de som tror flickan är på riktigt inte borde se sig själva allt för smarta.
Paradoxy skrev:2647729Den som seriöst tror att "flickan" i brevet är på riktigt kan ju gå och skicka sin önskelista till jultomten.
Jo man gör så här, man är allmänt kass på att stava, man har feber och sen skiter man i att läsa igenom det. Fler frågor?Hagster skrev:2650722Jag undrar hur man lyckas med att göra så många stav-/grammatikfel i ett så kort inlägg?
Kör på Paradoxys linje, det är snarare de som tror flickan är på riktigt inte borde se sig själva allt för smarta.
prulle skrev:2650957Jo man gör så här, man är allmänt kass på att stava, man har feber och sen skiter man i att läsa igenom det. Fler frågor?
prulle skrev:2650957Jo man gör så här, man är allmänt kass på att stava, man har feber och sen skiter man i att läsa igenom det. Fler frågor?
Ingen nu, men ganska hög då eftersom jag sov 19 timmar den dagen och var halvt däckad resten av dagen.Paradoxy skrev:2650963Hur hög feber har du?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |