ur bladen kvalitet?

furiousrage

Min urBlaDe är min
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
fireblade
har precis köpt mig en fireblade -92 (den snyggaste om nån frågar mig hehe)
Men när jag var ute o körde häromdan så tyckte jag att kåpa/instrumentpanel vibrerade och skumpade vid minsta knöl på vägen så jag åkte hem för en check.
Staget som håller fast panel o framkåpa hade gått av på 3 ställen så det var bara att svetsa o lacka.
nån mer som har haft liknande problem?

Min höll ihop bra innan den blev strippad på kåpor.
Det enda som gick sönder va pga slarv av mig. Glömde spänna skruven som sitter mellan framljusena = kåpan sprack en bit upp.

En sporthoj från -92 har nog med stor sannolikhet haft lite marksyning under sina 13 år. Kul med lite fler Motalabor som kör hoj :tummenupp

Petteri skrev:
En sporthoj från -92 har nog med stor sannolikhet haft lite marksyning under sina 13 år. Kul med lite fler Motalabor som kör hoj :tummenupp
finns inte ett märke på hojjen förrutom att han har försökt polera ramen på ett ställe..så jäkla typiskt nu när jag svetsade staget och satte dit det så går säkringen till tutan hela jävla tiden..nån kortis antagligen och jag älskar ju verkligen el problem!!!

furiousrage skrev:
finns inte ett märke på hojjen förrutom att han har försökt polera ramen på ett ställe..så jäkla typiskt nu när jag svetsade staget och satte dit det så går säkringen till tutan hela jävla tiden..nån kortis antagligen och jag älskar ju verkligen el problem!!!

Har du slipon eller helsystem behöver du ingen tuta...

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRBBAAAAAAAAAAAAAAA

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...