ups... nytillkommen o förvirrad tjej...

Visby

Broken strings
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
Suzuki 750
Jag e så ny, så ny....:confused:

Intog min plats, under en kortare tid, bakom kompisarna på MC-budet i Sthlm för typ 15 år sedan o har sedan dess tänkt tanken att skaffa kort.... men nu så... :)

Börja köra för 2 veckor sedan, (har aldrig ens kört moppe tidigare så det här ser jag fram emot) teoriprovet är avklarat o har ett fåtal lektioner kvar sen så är det uppkörning om ngr veckor.... fixar jag inte det får jag väl börja spela golf...:huvet

Men jag inriktar mig på Gotland Ring snart... *L*... nja, knappast..

Men kommer säkert med en massa dumma frågor här på SH... lovar att lämna dem i rätt forum

Jag e så ny, så ny....:confused:

Intog min plats, under en kortare tid, bakom kompisarna på MC-budet i Sthlm för typ 15 år sedan o har sedan dess tänkt tanken att skaffa kort.... men nu så... :)

Börja köra för 2 veckor sedan, (har aldrig ens kört moppe tidigare så det här ser jag fram emot) teoriprovet är avklarat o har ett fåtal lektioner kvar sen så är det uppkörning om ngr veckor.... fixar jag inte det får jag väl börja spela golf...:huvet

Men jag inriktar mig på Gotland Ring snart... *L*... nja, knappast..

Men kommer säkert med en massa dumma frågor här på SH... lovar att lämna dem i rätt forum

Välkommen hit!

Välkommen välkommen!:tummenupp

Välkommen!

Vet ni varför dom är så håriga på Gotland?

-Näää??

För att dom raukar sig aldrig. :tuttar

Hej!
Är också ifrån Gotland, flyttade till sthlm för 2,5 år sedan men är nere och håller ordning då och då ;)
Vi får väl ta en repa i sommar någongång, kommer ned över midsommarafton och sen en stor del av min semester!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back