Bikerbitch
Stolt mamma
Källargubben skrev:Sedan när började sporthojströjan kosta 1500 bagare? Då har jag missat något![]()
Vi skojade ju om det där igår
Mankan låter bättre tycker jag iallafall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Källargubben skrev:Sedan när började sporthojströjan kosta 1500 bagare? Då har jag missat något![]()
Bikerbitch skrev:Vi skojade ju om det där igårKällargubben låter spontant som att du sitter i din källare med diverse tidningar och ja.. du vet..
![]()
Mankan låter bättre tycker jag iallafall!
mankan skrev:Aha! Skämt och ironi biter inte på småbarn och dumskallar vet du![]()
Eftersom du är min favorittjej på forumet tänker jag lyssna på dig. Saken är skäggbiff, Mankan får det bli![]()
D-one skrev:Missade en rolig kväll igår märker jag![]()
Men vi hade det så trevligt på chatten vi andra..![]()
By the way...kycklingen slängdes![]()
Bikerbitch skrev:Grattis Tokjohan på födelsedagen!
watson skrev:Du får väll ta med dej familjen!! Halva släkten var ju redan där!![]()
Du saknades faktiskt!!
/FW

D-one skrev:Sege: HANDS OFF!!! Dom e för små för dig.![]()
Snowman skrev:Brostugan, McD på Sveavägen och till sist Bogårdsv. Det var en helkväll!![]()
Såg BB, Lalle.... + ngr till men fick liksom inte tummen ur och knata fram och presentera mig. Fast det är ju klart......det fick inte de heller!![]()
Fredde skrev:Samma här
Bikerbitch skrev:Det blev en rolig tur! Riktigt schyst av grabbarna att vänta in när vi tappade bort oss litegrann. Bl a Flådde[Unregistred], Mankan, Tony, R6-snubben och Nikko[var det va?]
soppatorsken skrev:Flådde hängde inte på kan jag tänka mig. Trist när det går för fort för alla.
Villee skrev:Vart på Sveavägen ligger donken, kört där rätt mkt men aldrig lagt märke till nån donk. Vad gör ni där annat än posar?
Villee skrev:Vart på Sveavägen ligger donken, kört där rätt mkt men aldrig lagt märke till nån donk. Vad gör ni där annat än posar?
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller