Uppslutning McDonalds Sthlm

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vilken bra uppslutning det var vid McDonalds i Sthlm ikväll.
Har aldrig sett det där spektaklet tidigare, men kunde räkna ihop i runda tal 100 hojjar samt några sporthoj.com (BB mfl).

Brukar det alltid vara sån bra uppslutning ?

JAG VILL HA MITT KÖRKORT! :tungan
då "uppsluter" en till :tummenupp

vågen skrev:
JAG VILL HA MITT KÖRKORT! :tungan
då "uppsluter" en till :tummenupp

Well, jag har lappen men inte hojen. Som tur är bor jag ett stenkast därifrån, så det är ju lätt att traska ner.......

Jag med. Jag har inget att posera med heller, så...

Själv hade man fotbollsträning, på en onsdag, klockan 19:00, suck...

Jag såg BB å DT-mannen med sporthojtröja :D
Ni såg så balla ut så jag våga inte säga nåt :hihi

Bikerbitch skrev:
Varför hälsade du inte? :banana

Kanonmycket folk. Kul kul!

Tja, dels för att jag såg dig i förbifarten, och dels för att du förmodligen inte hade haft en aning om vem jag var. Såg nån annan SH:are där också... Som hette "Unregistered" (??). Vem är det ?

Starstriker skrev:
Tja, dels för att jag såg dig i förbifarten, och dels för att du förmodligen inte hade haft en aning om vem jag var. Såg nån annan SH:are där också... Som hette "Unregistered" (??). Vem är det ?

Det är Flådde. Själv hade jag på mig en svart tröja som såg ut som om den blivit nedskiten av måsar (fast det är målarfärg), men det var dock ingen sporthoj-tröja.

Missade en rolig kväll igår märker jag :huvet

Men vi hade det så trevligt på chatten vi andra.. :banana
By the way...kycklingen slängdes :rolleyes:

Häftigt att man ser så ball ut. Men jag är ju som den där GBglassen. Hård och kantig men mjuk inuti. Hälsa nästa gång, det kvittar väl om man känner igen personen ifrån nätet eller inte :banana
Jag träffade massa roliga människor igår som jag knappt träffat förut.
Supertrevliga! Och så hälsade jag på LalleBalle som hastigast!

Och de två damerna på de tuffa sporthojarna som hänger på bike.se :tuttar

Det blev en rolig tur! Riktigt schyst av grabbarna att vänta in när vi tappade bort oss litegrann. Bl a Flådde[Unregistred], Mankan, Tony, R6-snubben och Nikko[var det va?]

Bikerbitch skrev:
Häftigt att man ser så ball ut. Men jag är ju som den där GBglassen. Hård och kantig men mjuk inuti. Hälsa nästa gång, det kvittar väl om man känner igen personen ifrån nätet eller inte :banana
Jag träffade massa roliga människor igår som jag knappt träffat förut.
Supertrevliga! Och så hälsade jag på LalleBalle som hastigast!

Och de två damerna på de tuffa sporthojarna som hänger på bike.se :tuttar

Det blev en rolig tur! Riktigt schyst av grabbarna att vänta in när vi tappade bort oss litegrann. Bl a Flådde[Unregistred], Mankan, Tony, R6-snubben och Nikko[var det va?]

Det är korrekt, men du glömde Peter som också var med :tummenupp

Edit: Det är ju jag som är Mankan, men jag har reggat ett nytt nick för skojs skull. Även om jag inte postar på forumet med det så kommer jag att ha det på sporthojströjan jag äntligen ska komma mig för att beställa :)

Källargubben skrev:
Det är korrekt, men du glömde Peter som också var med :tummenupp
Edit: Det är ju jag som är Mankan, men jag har reggat ett nytt nick för skojs skull. Även om jag inte postar på forumet med det så kommer jag att ha det på sporthojströjan jag äntligen ska komma mig för att beställa :)

Skall du ha Mankan eller Källargubben på tröjan? Den är ju dyr, minst 1500:- :rolleyes:
Peter, vad körde han för hoj? Och är R6 killen och den äldre snuskherren medlem här? Tyckte han snacka nåt om att han inte var det.

Bikerbitch skrev:
Skall du ha Mankan eller Källargubben på tröjan? Den är ju dyr, minst 1500:- :rolleyes:
Peter, vad körde han för hoj? Och är R6 killen och den äldre snuskherren medlem här? Tyckte han snacka nåt om att han inte var det.

Sedan när började sporthojströjan kosta 1500 bagare? Då har jag missat något :näsblod

Jag blev osäker på om jag verkligen ville ha Mankan på tröjan eftersom det är mitt riktiga smeknamn även utanför detta forum. Kan bli svårt att bortförklara för farbror blå varför den som hade lånat min hoj och kört aaaaaaaldeles för fort även hade på sig min tröja. Fast nu måste jag genast säga mot mig själv, det kan ju lika gärna vara hans tröja, eller, jo så är det. Kanske blir mankan iaf. då. :rolleyes:

Jag är inte bara gentleman, utan även en hopplös velpelle. Därför efterfrågar jag härmed era åsikter i detta trångmål: ska jag ha Mankan eller Källargubben på tröjan?

Peter körde den röda Kawazakin (ZX12).
R6-killen har jag inte träffat tidigare så det vet jag ingenting om, och snuskherrn är nog inte medlem här har jag för mig att han har nämnt.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back