uppslutning cross/eduro tjejer

Phett skoj helg!
Jag vill köra mer nu. Finns det inget stubbat gärde nånstans där vi kan träna? Skulle gärna testa de andra crossbanorna i stan oxå så man kan känna vad de går för. Det var svårkört o lerigt o äckligt i Botkyrka igår, bläh:huvet
Bara att träna, träna, träna.
kram på er!
//m
 
Bilder från helgens bus :-D

Bilder!!!
 

Bifogat

  • Enduro och cross 003.jpg
    Enduro och cross 003.jpg
    111.6 KB · Visningar: 181
  • Enduro och cross 026.jpg
    Enduro och cross 026.jpg
    93.5 KB · Visningar: 84
  • Enduro och cross 025.jpg
    Enduro och cross 025.jpg
    91.6 KB · Visningar: 88
  • Enduro och cross 023.jpg
    Enduro och cross 023.jpg
    104.3 KB · Visningar: 123
  • Enduro och cross 021.jpg
    Enduro och cross 021.jpg
    124.2 KB · Visningar: 84
  • Enduro och cross 017.jpg
    Enduro och cross 017.jpg
    116.6 KB · Visningar: 133
  • Enduro och cross 015.jpg
    Enduro och cross 015.jpg
    106.6 KB · Visningar: 89
  • Enduro och cross 014.jpg
    Enduro och cross 014.jpg
    78.9 KB · Visningar: 132
några till...
 

Bifogat

  • Enduro och cross 028.jpg
    Enduro och cross 028.jpg
    127.9 KB · Visningar: 104
  • Enduro och cross 029.jpg
    Enduro och cross 029.jpg
    131.8 KB · Visningar: 106
vilken bana är bilderna ifrån? tycker jag har kört de flesta banor här i stockholm men jag känner inte igen den där
 
Det är två olika banor på korten...

De övre korten är från stället vi körde enduro, det är ingen "riktig" bana så därför tänker jag inte lägga ut på forumet vart den finns.

De nedre bilderna är från Crossbanan på Botkyrka MK.

/issi
 
Är den bra nu botkyrkabanan?
Jag har provat den en gång men jag tyckte att den var så jäkla dålig/tråkig jämför med de banor jag brukar köra annars ,haninge och vikbanan.
 
:såjaponken
hihi ... jag kan visa hur man gör nästa ggn ...
ni vet ...den där man håller sig i med höger hand ...den vrider man på ....

:cdevil
 
:såjaponken
hihi ... jag kan visa hur man gör nästa ggn ...
ni vet ...den där man håller sig i med höger hand ...den vrider man på ....

:cdevil

Jo, du som är så duktig kanske ska visa oss andra som knappt vet fram och bak på en hoj? Jag bokar en privat coaching nästa gång jag kommer till Sthlm...:tummenupp
 
Jo, du som är så duktig kanske ska visa oss andra som knappt vet fram och bak på en hoj? Jag bokar en privat coaching nästa gång jag kommer till Sthlm...:tummenupp

d gör jag så gärna :cool:
off the record ..... maken stod med mobilen i handen redo att slå 112 när jag övade på platån :D ..... ungeför lika många ggr som jag klarade platån höll jag på att totalkvadda ..... men :tungan .....nära skjuter ingen hare :hihi

:cdevil
 
Ey!!
Överlevt GGN!!:D
Jääääävlar va lera o spår o kalksten o gud vet vad!:4skrika
Vilken grejj alltså! Två första varven gick rätt bra! men sista varvet hade jag kramp i både bakrelåren, va fan nära o ge upp men vilja kept me going! o jag kom runt 3 varv! hamna tilslut på en 24 plats av 41 brudar.. känns heeeelt okej för att va första gången! :cdevil
Hoppas ni har det fint där på fastlandet!

Kram!
 
Fett gumman! You rock! :yoparty
Har rengjort förgasaren och bytt V-reeds mot original så nu får vi se om den går bättre. Kommer upp på lördag, blir de MX eller blir de lugnt?
 
Ey!!
Överlevt GGN!!:D
Jääääävlar va lera o spår o kalksten o gud vet vad!:4skrika
Vilken grejj alltså! Två första varven gick rätt bra! men sista varvet hade jag kramp i både bakrelåren, va fan nära o ge upp men vilja kept me going! o jag kom runt 3 varv! hamna tilslut på en 24 plats av 41 brudar.. känns heeeelt okej för att va första gången! :cdevil
Hoppas ni har det fint där på fastlandet!

Kram!

Bara att gratulera :)

Jag var där som peppare & depåpingla. Enligt startlistan var det 47 tjejer, blev det bortfall??
Iaf så hamnade min klubbkompisen på en 27 plats, å nästa år ska den åtminstonde halveras :)

Issi & Emmy, kul att ni är ute & rör på er. När jag pluggat klart, så vet i fan om jag inte ska satsa på en kul gegg & grushoj :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top