uppskrivningen idag.....HELVETE!!!!!!

NOspeedlimit

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
dt125 r + fiddy= sant
var å skrev upp idag i Örebro.... men det sluta med 38p bara :kocko

så det blir väll å söka ny tid å kolla riktigt noga i böckerna :död

var det nån mer härifrån sh som var där å skrev upp? :näsblod

tore125 skrev:

Jag var ej där och skrev upp men fick också ett dåligt resultat första gången.
Fattar ej vad jag tänkte med.
Jag har ej bilkort och hade knappt pluggat ett skit. Va förväntar man sig. :rolleyes:

Nu är de iallafall fixat. hehe

Lycka till nästa gång!

tur att du inte klarade det då med 38p.. :hihi hade inte velat se dig på vägarna på ett tag.. gå och läs på med dig ska du se att du klarar det.. behövs läsas på.
Kan nästan säga de att jag aldrig läst till ett prov så som till teorin. Viktigaste provet i mitt liv!. gick bra.. 1p över.. :banana men nu har man kommit över det 3 år senare.. :)

tore125 skrev:

tråkigt... får man reda på direct efter om man klarar det ??? så man kan boka om

philsson skrev:
tur att du inte klarade det då med 38p.. :hihi hade inte velat se dig på vägarna på ett tag.. gå och läs på med dig ska du se att du klarar det.. behövs läsas på.
Kan nästan säga de att jag aldrig läst till ett prov så som till teorin. Viktigaste provet i mitt liv!. gick bra.. 1p över.. :banana men nu har man kommit över det 3 år senare.. :)

Ja, teoriprovet var en riktig pärs faktiskt, fast jag klarade mig med 4 p över! :banana

lasse kongo skrev:
tråkigt... får man reda på direct efter om man klarar det ??? så man kan boka om

ja, du går fram till killen som sitter där och övervakar så ger han dig resultatet på en gång.

eller så startar du om provet på datorn tills du fått de poäng du ska ;) upptäcker de dig gör de ju inget :P du skulle ju ändå torskat.. :rolleyes:

Shit 38rätt!! alltså 27fel, inte för att vara taskig.. men trodde du att du skulle klara det när du gick dit?

kajlyl skrev:
Shit 38rätt!! alltså 27fel, inte för att vara taskig.. men trodde du att du skulle klara det när du gick dit?

Fel, det är 70 frågor men det är bara 65 som räknas tror jag....
Vet inte varför 5 av dom inte räknas...

för att det är frågor de testar för kommande år, de vill se att rätt antal svarar rätt resp. fel på dem! därför räknade jag bara 65frågor :p

Petter89 skrev:
fyfan vad nervös jag blir när jag läser detta!!!!! ska skriva den 18e bara läst boken 1 gång

DE är ingen fara bara man tänker efter en extra gång, jag läste mc boken och kk boken 2 gånger sen tränade jag lite på datan, en veckas plugg, 53, men då skrev jag traktorkort året innan med, hade lite gratis där, men ett tips är att markera alla frågor du är osäker på och gå tillbaka, man kan tjäna in många rätt på att hinna tänka lite, bättre att markera och gå tillbaka än att sitta 3-4 min på en fråga..

För övrigt kuggade jag på uppkörningen i går.. :(

Saabmosare skrev:
DE är ingen fara bara man tänker efter en extra gång, jag läste mc boken och kk boken 2 gånger sen tränade jag lite på datan, en veckas plugg, 53, men då skrev jag traktorkort året innan med, hade lite gratis där, men ett tips är att markera alla frågor du är osäker på och gå tillbaka, man kan tjäna in många rätt på att hinna tänka lite, bättre att markera och gå tillbaka än att sitta 3-4 min på en fråga..

För övrigt kuggade jag på uppkörningen i går.. :(

Bra tips :tummenupp ..
Vad kuggade du på?? Kan vara kul att veta så man inte gör samma groda själv! :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!