Chris Ash
Kapten Gars
RTR skrev:När vi va där berättade bussguiden att dom skulle ha en färja i beredskap om nått gick snett. Skulle kunna va uppe inom 2 veckor sa han.
Har det inte nämnts nån stans? Han kanske bara skrävla så där amerikanskt
Vad ere som har gått snett då?
Vad jag vet är den enda kvarvarande färjan Atlantis (Challenger och Colombia har ju exploderat) och som jag fattat det är den på en rätt omfattande renovering.
