Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh läkarstudier är överskattat, finns många program som pluggar mer för att få G. De flesta av mina CivIng kamrater lägger lätt dubbelt så många timmar ...
Man pluggar de 5 första terminerna men sen är det mest chill. Enda problemet med läkarprogrammet är att det är befolkat av överambitiösa personer som måste ha 90% rätt på tentan trots att där inte finns mer än G i betyg.
Ta dig samman och skriv färdigt skiten så du kan idka älskor med flickan eller annan trevlig aktivitet
Började på min B-uppsats idag; eller ja, resten av gruppen började, jag var barnvakt... På tisdag ska vi skriva problemformulering och hitta en grupp att studera för fallstudien. Under skrivtiden ska vi också skriva en 6p-teoritenta individuellt. Dessutom är vi stuck med en lärare som sätter betyg efter hur bra hon gillar en som person.
Projektets externa dimension handlar det om...
abelseth: jag kan korrläsa din uppsats för en femhundring om den är 40 sidor eller mindre...![]()
1.
2. Beror på hur det går för dig.. Jag har kuggat 1 tenta, och var bara på introföreläsningen sen tog jag "ledigt" och jobbade lite mer en månadVar ändå som en introkurs till resten som man ändå skulle lära sig så omtenten borde inte va så knepig
. Däremot brukar jag ligga så precis på gränsen det bara går. Men ska fan försöka styra upp det så man får några VG på listan också.
3. Phett reko serru
Vi är nog lika så.. Jag har jukt dåligt disciplin till vardags, men sen när det gäller så kan jag cp-plugga en vecka så jag sätter det iaf. Läste in 8 hp juridik på 4,5 dag förra terminen.. Men sen var jag sjuk några dagar efter det av seriös utmattning. Klockan ringde 06.45, sen var det äta plugga äta plugga promenad äta plugga äta plugga.. tills 22.30 då sova.. i 4 dar. Missade VG med 2 poäng.
Jag jobbar 75% och pluggar samtidigt 100% nu... Så atte...
Har som tur är inga uppsatser eller liknande. Bara en hög med andra inlämningsuppgifter.
jag med, eller jobbar 60% ungefär
försök inte blåsa csn bara, trist när dom skickar brev och hävdar att man tjänade 220k 09 :S
Det bör ska vara lugnt tror jag. Om inte annat får lönen justeras en aning eller så.försök inte blåsa csn bara, trist när dom skickar brev och hävdar att man tjänade 220k 09 :S
Hehe därför det finns något som heter svartarbete
Det bör ska vara lugnt tror jag. Om inte annat får lönen justeras en aning eller så.
Nu råkar ju jag läsa nationalekonomi
jo jag behöver justera det ena eller det andra
Nu råkar ju jag läsa nationalekonomi![]()
Jag vill ju jobba i verkligheten, så jag läser bara Nek1 och lite finansiering.. (FEK+jur sen).
Men du som verkar inne på det där borde ju veta bättre än någon annan hur mkt skit pengarna går till då, och därmed ha bra argument för att försvara behållandet av dina egna pengar!
Jag vill ju jobba i verkligheten, så jag läser bara Nek1 och lite finansiering.. (FEK+jur sen).
Men du som verkar inne på det där borde ju veta bättre än någon annan hur mkt skit pengarna går till då, och därmed ha bra argument för att försvara behållandet av dina egna pengar!
Jag tycker också att det är grymt skoj! Ska nästan bli lite tråkigt att ta examen nu i maj/juni.Alla som pluggar på universitet klagar om hur tråkigt det är, det tycker jag är kul!![]()
Alla som pluggar på universitet klagar om hur tråkigt det är, det tycker jag är kul!![]()
sitter du här och klankar ner nu också!
När Kina släpper sin kurs fri och jag sitter på deras RB och styr penningmängden så kan du komma och snacka![]()
Gör dem??
De flesta jag känner tycker att det är skitkul. Men det går ju inte att komma ifrån att det är förbannat tungt under tenta-P.
Ja..
När jag bodde på korridor så lade jag märke till att om man frågade någon på eftermiddagen "Kul i skolan?" Så fick man i 9 av 10 fall ett nej..
Dom som tycker det är kul verkar plugga maskinteknik, elektroingenjör och dylika semipraktiska studier. Det är iaf den trenden jag såg
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |