Uppsalanisse!

bechmeister

Fotograf, Designer, Filmare, Allsysslare
Gick med
13 May 2011
Hoj
Triumph Street Triple 675 -2010
Tjenamors!
Efter många års funderande och förhoppningvis mognande så har jag nu bestämt mig för att ta hojkortet samt köpa en hoj. Alla tips mottages! Jag är inne på KTM Duke 690 alt Triumph Street Triple 675.. Prisklass 60-75.000;-

För övrigt så sysslar jag med reklam, tryck och marknadsföring om dagarna. Har även eget fotografverksamhet på sidan om så jag hoppas på att få plåta lite hoj framöver!..

Välkommen välkommen! Sköna cyklar båda 2! Gäller bara att du bestämmer dig xD Välkommen in i Sporthoj Uppsala @facebook....och sysslar du med tryck o grejer så är du MER än välkommen för vi är precis i farten och ska designa loggan osv till tröjorna och så, sen behöver vi ju någon som trycker tröjorna osv till en trevlig peng :tummenupp

Last edited:
Välkommen välkommen! Sköna cyklar båda 2! Gäller bara att du bestämmer dig xD Välkommen in i Sporthoj Uppsala @facebook....och sysslar du med tryck o grejer så är du MER än välkommen för vi är precis i farten och ska designa loggan osv till tröjorna och så, sen behöver vi ju någon som trycker tröjorna osv till en trevlig peng :tummenupp

Tack du!..

Ring eller maila 0735 073 690 alt joakim@inprint.se =).. Vi/jag sysslar med formgivning, fordonsdekaler (helfolieringar m,m), digitaltryck, storformat m.m. Tröjor trycker vi inte men jag har ett par bra kontakter inom den biten.

Nice då jobbar vi ju rätt nära varandra om du jobbar i Fyrislund? Jobbar själv på Fyris Färg, Nordsjö idé och design bredvid chilli :D

Nice då jobbar vi ju rätt nära varandra om du jobbar i Fyrislund? Jobbar själv på Fyris Färg, Nordsjö idé och design bredvid chilli :D

Fasen vad gött! Då är vi grannar, världen är bra liten haha :D. Du får komma över på en kaffe någon dag eller så svänger jag förbi er :)

Lite nostalgi såhär men hur som helst så vart det en Triumph Street Triple 675 2010 (som på bilden till vänster). Kortet gick bra till en början, klarade allt mer eller mindre felfritt. När det kom till uppkörningen vart jag så jäkla nervös så det sket sig 2 ggr, 3e gången i September så tog jag kortet.

Det vart 200 mil i alla fall, nästa år blir betydligt mer. Ses på vägarna!

Hej du, hej du.

Välkommen.

Vi syns kanske på vägarna fram mot vårkanten (ja, jag har insett att det är lite kallt att åka nu... men det tog lite tid att inse det :hihi ).

Lite nostalgi såhär men hur som helst så vart det en Triumph Street Triple 675 2010 (som på bilden till vänster). Kortet gick bra till en början, klarade allt mer eller mindre felfritt. När det kom till uppkörningen vart jag så jäkla nervös så det sket sig 2 ggr, 3e gången i September så tog jag kortet.

Det vart 200 mil i alla fall, nästa år blir betydligt mer. Ses på vägarna!

Grattis till kortet och hojvalet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...