Uppsala RoadRunners - våra hojar

Känns inte som den platsar bland alla finhojar, men nån ratbike måste det vara med.
 

Bifogat

  • gammeln.jpg
    gammeln.jpg
    92.7 KB · Visningar: 751
En bild på min nya tailguard :rock
 

Bifogat

  • gixxer tail.jpg
    gixxer tail.jpg
    108.1 KB · Visningar: 729
gammelgammelGixxer
 

Bifogat

  • minmcliten.jpg
    minmcliten.jpg
    112.1 KB · Visningar: 670
Jag skall väl erkänna att jag också har "chicken-strips" bak :( . Men det är å andra sidan mitt första däck i mc-karriären och då får man ha "chicken-strips" :fakta .
 
Sergeant skrev:
Jag skall väl erkänna att jag också har "chicken-strips" bak :( . Men det är å andra sidan mitt första däck i mc-karriären och då får man ha "chicken-strips" :fakta .

Vad bra.. då kan jag också ha chicken-strips.

Har haft samma däck sedan jag köpte hojen, men det är Verkligen dags för byte snart :eek:
 
Kryptonit: Kan du inte berätta när du köpte hojen?! :rolleyes:
 
Kryptonit skrev:
Vad bra.. då kan jag också ha chicken-strips.

Har haft samma däck sedan jag köpte hojen, men det är Verkligen dags för byte snart :eek:

Jag såg ditt däck i slutet på förra säsongen, på Rörken, och det var ju helt slut. Du har fortfarande inte bytt alltså? Det enda positiva med det är att när du väl byter bägge däcken kommer det kännas som om du köpt en nya hoj.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top