Uppsala RoadRunners - våra hojar

Sicket drag det var här då :rolleyes: Nå, efter många om och men och viss vånda, så blev det till att byta bort motarden som hängt med i nästan tio år, till en landsvägsmaskin: ZX12-R i nära på originalutförande och gott skick. Blir väl lite småtrim och dona vartefter misstänker jag...
 

Bifogat

  • zx12.jpg
    zx12.jpg
    126.4 KB · Visningar: 53
Fin hoj!

Jag såg på Lunda när det begav sig att ZX12-R går riktigt bra med turbo. Inga funderingar på en konvertering? :tungan
 
Fin hoj!

Jag såg på Lunda när det begav sig att ZX12-R går riktigt bra med turbo. Inga funderingar på en konvertering? :tungan

Lite utanför min budget numera - har inte ens råd med ett riktigt helsystem (ska vara något beggat Muzzy på eBay då). Men det vore ju fränt med lite mer ladd än bara luffarturbon. Kanske man kan passera 350-strecket :D
 
Får väl uppdatera mitt val av hoj o säga att jag numer tuffar runt luuuugnt och stilla på en R1 xD
 
Ser shysst ut Tom! Såg den inte på jobbet i måndags när jag skulle glida hemmåt men du hade väl dragit :) Btw kasta in dig på Fejsbook. Sporthoj Uppsala heter vi där.

Ses på jobbe
 
Ser shysst ut Tom! Såg den inte på jobbet i måndags när jag skulle glida hemmåt men du hade väl dragit :) Btw kasta in dig på Fejsbook. Sporthoj Uppsala heter vi där.

Ses på jobbe

Åkte några minuter tidigare för att slippa den värsta trafiken, men fan vad det regnade! Såg inte asfalten bitvis pga en insjö som någon lagt där istället. Vatten i stövlarna...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top