Uppsala RoadRunners - våra hojar

Sicket drag det var här då :rolleyes: Nå, efter många om och men och viss vånda, så blev det till att byta bort motarden som hängt med i nästan tio år, till en landsvägsmaskin: ZX12-R i nära på originalutförande och gott skick. Blir väl lite småtrim och dona vartefter misstänker jag...

Bifogat

• zx12.jpg
    zx12.jpg
    126.4 KB · Visningar: 53
Fin hoj!

Jag såg på Lunda när det begav sig att ZX12-R går riktigt bra med turbo. Inga funderingar på en konvertering? :tungan

Fin hoj!

Jag såg på Lunda när det begav sig att ZX12-R går riktigt bra med turbo. Inga funderingar på en konvertering? :tungan

Lite utanför min budget numera - har inte ens råd med ett riktigt helsystem (ska vara något beggat Muzzy på eBay då). Men det vore ju fränt med lite mer ladd än bara luffarturbon. Kanske man kan passera 350-strecket :D

Får väl uppdatera mitt val av hoj o säga att jag numer tuffar runt luuuugnt och stilla på en R1 xD

Ser shysst ut Tom! Såg den inte på jobbet i måndags när jag skulle glida hemmåt men du hade väl dragit :) Btw kasta in dig på Fejsbook. Sporthoj Uppsala heter vi där.

Ses på jobbe

Ser shysst ut Tom! Såg den inte på jobbet i måndags när jag skulle glida hemmåt men du hade väl dragit :) Btw kasta in dig på Fejsbook. Sporthoj Uppsala heter vi där.

Ses på jobbe

Åkte några minuter tidigare för att slippa den värsta trafiken, men fan vad det regnade! Såg inte asfalten bitvis pga en insjö som någon lagt där istället. Vatten i stövlarna...

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back