Uppsala RoadRunners årliga biljardmästerskap

.. eftersom min häst kommit ivägen för mina planer och jag måste hålla mig hemma i helgen så kanske jag dyker upp iallafall. Om jag kan finna nån motivation och ork..

/H.Opplös

OT: Kamikaze Kid o Duchess! Tack för äpplena! :)

Last edited:
Mat-och-dyck-info: Drickbart är helt ok att ta med! Mat kan dom (biljardhallen alltså) fixa, dom föreslog smörgåstårta för typ en 50-lapp/skalle men det går nog att ordna mackor oxå. Senast onsdag vill dom ha besked om beställning så att dom hinner ordna det!

Vad säger ni, ska vi be dom fixa nåt käk eller tar vi det före/efter?

Jag äter helst någonting innan.

Men om alla andra säger att dom vill ha mat dit så vill jag också ha det, annars sitter man där och ångrar att man inte tog något......

Kamikaze kid skrev:
Ställ hästen på vår tomt så kan han äta äpplen dirrekt! :tummenupp

Hur fick du ihop det där förresten?

Jag lastar William på hojen imorgon så kan han få bo i eran trädgård tills snön kommer :tungan

Fick ihop vad? Planen var att jag skulle bort hela helgen, men eftersom jag inte vågar chansa med att låta någon annan ta hand om William i helgen, då han ska vetrinärbesiktigas kommande vecka så måste jag hålla mig "hemmavid" så jag kan rida och sköta honom själv. Detta tänkte jag däremot göra dagtid, vilket gör att jag kan vela om jag ska komma på fredag eller inte :)

Anneli skrev:
Jag lastar William på hojen imorgon så kan han få bo i eran trädgård tills snön kommer :tungan

Fick ihop vad? Planen var att jag skulle bort hela helgen, men eftersom jag inte vågar chansa med att låta någon annan ta hand om William i helgen, då han ska vetrinärbesiktigas kommande vecka så måste jag hålla mig "hemmavid" så jag kan rida och sköta honom själv. Detta tänkte jag däremot göra dagtid, vilket gör att jag kan vela om jag ska komma på fredag eller inte :)

Nja eftersom du skrev följande!

.. eftersom min häst kommit ivägen för mina planer och jag måste hålla mig hemma i helgen så kanske jag dyker upp iallafall.

Så blev åtminståne jag förvirrad! :lol
Men det vore väldigt skoj om du dyker upp :hihi :hihi :hihi

Kamikaze kid skrev:
Men det vore väldigt skoj om du dyker upp :hihi :hihi :hihi

Nja men de e det där med logistiken som spökar som vanligt.. :gnissla

Någon som har lust att ta mig och min hoj i sin ömma vård över natten?.. :rolleyes:

Anneli skrev:
Nja men de e det där med logistiken som spökar som vanligt.. :gnissla

Någon som har lust att ta mig och min hoj i sin ömma vård över natten?.. :rolleyes:

Ska du åka hoj till Uppsala???
Har du inte ont i nacken så kommer du ju få!!!!

Vi på landet är väldigt ömma! :tungan

01. Jesper
02. zeal ( ja ja ja !! han kan komma iallfallall! ;) ) :banana
03. Lotta
04. n'Lasse
05. Miss Sophie
06. Kamikaze Kid... (kommer dyka upp i mycket tajta byxor )
07. Penguin (måste ju se ovan nämnda tajta byxor)
08. URRJocke
09. Redan (kommer inte vinna men kommer inte heller att förlora, för då jävlar...)
10. Anneli
11. Deadmetal (kommer att se till att Redan losar mest hela tiden)
12. TroLliS kommer alltid, ibland(är det öl å nånstans att sova så...) alltså komma inte på mitt i veckan saker
13. Lucky Luke (mitt lyckonummer var ledigt. så jag kan fylla ut ledig plats)
14. Kortstubina (om det inte är för rökigt!!! ALDRIG spelat förr)
15. Bluegreengrey
16. Duchess. (inte spelat sedan man hängde på ungdomsgården!)
17. Tobbe (klart man ska damma krita, hur det blir med bollarna det vete...)
18. Tassen
19. Jeanette (hänger på ungdomsgården)
20. Dawan (någon ska ju torska också)
21. Anna M (Singel men bokad)
22. Beelsefan
23. JoH
jaja jag vet att vi e snabba :D

jesper skrev:
Vaddå? Jag har inte sett någon deadlajn i varje fall. Går bra att anmäla sig ända fram tills innan andra omgången inleds! :tummenupp

VA ska vi få en omgång också när vi kommer.
Det låter bra lite spanking på fredag kväll e aldrig fel

jesper skrev:
Vaddå? Jag har inte sett någon deadlajn i varje fall. Går bra att anmäla sig ända fram tills innan andra omgången inleds! :tummenupp
Får man göra som i höjdhopp och stå över några omgångar. Med möjlighet att gå direkt till final :va
DET skulle jag behöva i så fall :D

Lucky Luke skrev:
Får man göra som i höjdhopp och stå över några omgångar. Med möjlighet att gå direkt till final :va
DET skulle jag behöva i så fall :D

Faktum är att det kommer bli så att några får spela en omgång mindre om vi inte blir en jämn 2-potens (nej, inte sån potens) till antalet! Räcker det? :D

jesper skrev:
Faktum är att det kommer bli så att några får spela en omgång mindre om vi inte blir en jämn 2-potens (nej, inte sån potens) till antalet! Räcker det? :D

Naäää, jag vill hellre ha spanking ; )

ReDan skrev:
Naäää, jag vill hellre ha spanking ; )
aHh!!! jag tar med spiskiplääten.. tinatjejjen ska ju inte med så den är nog ledig.
/z

Jag tycker det här ska bli kul...

Jag var i Sävjaskolans fritidsgård och jobbade i måndags och passade då på att skjuta lite bollar.......Jag verkligen suuger på biljard...Personifierade ordet värdelös, verkligen.

Men men....skam den som ger sig, enträgen vinner... :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...