Uppsala på riktigt?

"Flogsta-vrålet".

Varje kväll(?) kl 10, om jag inte minns fel. Där har man ju vrålat till några gånger när det varit fest. Oj oj oj, vilka tider... :)

Edit: Det är alltså studenter som härjar från sina studentrums-fönster.

Oj, det där var det längesedan jag hörde :D Fast så där mycket vrålande är det sällan det är frågan om... Filmat från Sernanders väg - Äggledaren även kallat pga dess form :)

Lånar tråden lite: Nån som vet om det är bra drag i Uppsala eller? Nattliv osv?

Flyttar antagligen dit i höst

//paco

Jävlar vad jag är glad för att jag inte bor i Flogsta utan söder om stan. Det där hade jag aldrig orkat med. :gnissla

Åsså bor ju du och jag här.... ännu en anledning för många att hålla sig borta från Uppsala.... :D

sant, jag behöver utrymme när jag ska dra snutarna på bakhjulet , burnouter i varje stadsdel för att markera revir, sen ska jag fan ge mig på att rensa stan från alla mongomotarder...:D :D

060626-stfu.jpg

Åsså bor ju du och jag här.... ännu en anledning för många att hålla sig borta från Uppsala.... :D

vafan!? jag kommer ju från uppsala!:skrämd! inte konstigt att man är som man är!:rofl

Lånar tråden lite: Nån som vet om det är bra drag i Uppsala eller? Nattliv osv?

Flyttar antagligen dit i höst

//paco

När jag pluggade där så tyckte jag det var en kanonstad. Annars är den väl sådär...

När jag bodde där som icke-student så gillade jag faktiskt sommrarna bäst. Då flyttar studenterna hem till mamma och pappa och stan blir lugn och skön igen... :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg