Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja fan vo tråkigt Robe,![]()
Jag är vid pumpen 13:00. (Johan ring Badboy![]()
Får se hur många som pallar sig in, skulle va nice om vi vart några,.![]()
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nuDe e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul...
![]()
Puss på er!
Ajfan...![]()
Du var ju paranoid av en anledning uppenbarligen. Blir orolig själv nu...
. Berätta mer! Bor ju själv i Floggan så man vill ju veta ifall herr blå har span här.Mmm känns fan INTE bra de här.
Hört på Lelles från bakom disken: 288? ......... 288!!!!![]()
Halle?![]()

Mmm känns fan INTE bra...
Så du har suttit och dreglat på hojarna på jobbe..? Hoppas du hade haklapp![]()
288.. ett mycket bra tal skulle jag vilja hävda![]()
Haha, nej polaren provade skinnställ och själv kikade jag med Ragnar vad han skulle ha för en ny dämpare till min hoj... Sen åkte vi och köpte Ninja nia!
Är de polarn som ska ha sportraket? fick du int över han på motard spåret?Jasså.. köpa kondom alltsåär dämparn slut? du gungar för mye när du kör
Är de polarn som ska ha sportraket? fick du int över han på motard spåret?
Nä nu ska jag glida till skolan och sätta igång att tentaplugga.. så inge hoj åka för mig idag tyvärr! Synd bara att de e så trevligt väder:/
Nytt försök idag![]()
Någon som ska ut en sväng idag?
Jag kan vara redo till 13:00.
Slå gärna en signal om nån ska ut. o733-302503.
//Johan
Jag är där vid 13!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |