Uppsala Motard

Stiligt Peter! :tummenupp

Kan nog inte följa med o köra imorgon fredag, men vad sägs om lördag?
Samling vid pumpen efter lunch, vid 13-14 tiden??
Ska ju bli sol och runt 8 grader! Kom igen nu folket!! :yoparty

faan jag vill ut me husan jag me, men den e död just nu måste renovera motor fick lager ras igår, får ta ut den där fula r1an o smyga bakom er kanske

Stiligt Peter! :tummenupp

Kan nog inte följa med o köra imorgon fredag, men vad sägs om lördag?
Samling vid pumpen efter lunch, vid 13-14 tiden??
Ska ju bli sol och runt 8 grader! Kom igen nu folket!! :yoparty

Kan inte alla sluta vara lediga hela tiden?! :huvet :)

Jag pallar inte sitta här på "jobbet" längre så jag drar hem & kör lite/mycket. Kollar förbi pumpen och "boulevarden" lite då & då. :)

jag ska ut imårrn med å hoppas på ett jäkla gäng :) vore nice å ha ett "mål" å dra till..... gasa lite i stockholmstunnlarna eller nått ;) eller nåt likn å ta en fika ... eller vad vet jag ....

men frågan vilken tid nu då.... å fripper har ju lagt ut en tråd om åka imårrn... verkar bli runt 11 tiden.... hur göra ?

13 verkar de flesta motard-människorna kunna. För min del spelar det ingen roll, men det hade varit skoj med ett mål eller liknande för dagen.

ja nått sorts "mål" vore roligare tror jag..... hmmm jag e ju mer sugen på att åka med "likasinnade" moppar:) men det e ju trvligt att åka med de andra med.... jag platsar nog mer in på " 1 åket " med er..

annars kan man ju blanda hojtyperna :) men nu verkar det sån skillnad på tid.

aja jag e på här iaf :)

Fins en lite chans att man kan hänga på imorgon om ni åker 13:00.

Jobbar nätterna hela helgen så det får bli en kort repa för mig men bättre det än inte nått :)

Fins en lite chans att man kan hänga på imorgon om ni åker 13:00.

Jobbar nätterna hela helgen så det får bli en kort repa för mig men bättre det än inte nått :)

Kan nog kanske också haka på, beror på om jag ska iväg till Sthlm och kolla på hoj...

På tal om annat, vad är det för gps du har?
Klurar på att se om det finns nån bra billig när jag drar över till staterna i sommar.... :)

Tjena Micke billock 25år. kör en triumph tiger-07. Bra där med sms listan. tycker det är helt ok. jag jobbar som grävmaskenist. bor i årsta. gillar att vara med vänner och åka hoj så klart. mycket kul att träffa nytt folk

Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!

Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!

Ajfan...:näsblod
Du var ju paranoid av en anledning uppenbarligen. Blir orolig själv nu...

Puss på er!

Varför?? Själv blev jag tagen vid saluhallen för det grova brottet köra utan skatteuggla...... Ska vi skaffa väst eftersom vi är outlaws:D

Puss på er!
Vilket skit alltså Robbin, du som jobbat så hårt med hojen hela vintern. :gråta :gråta :gråta Inget köra imorn heller. :(

Puss på er!

Men va fan.... Då får jag ju ingen konkurrens....
JAG KOMMER VINNA VID DONKEN!! :yoparty

Nej men fan, vad tog dom dig för? Skogsmaskin på asfalt som är ett brott mot nån ny lag?

Varför?? Själv blev jag tagen vid saluhallen för det grova brottet köra utan skatteuggla...... Ska vi skaffa väst eftersom vi är outlaws:D

Men va tusan, är dom ute efter oss?? :näsblod
Tur jag har byggt om min till laglig rent maskinmässigt :mattias

Hundra spänn på att jag får ombesiktning pga avsaknad av reflex bak nu... :gnissla

Last edited:

Puss på er!

Men vad har du gjort!

Du kan ju ta det på um forumet om du inte vill ta det här :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...