Robe
Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Nu drar jag ner o möter horbror! Ring om ni vill hitta oss!
//Robin - 070 77 83 659
//Robin - 070 77 83 659
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.




Hur fan hann ni med allting egentligen??![]()
Låt höra en redogörelse om dikeskörningen, Robins fejkade meckbilder är det ju ingen idé att reda ut, haha!![]()
Var ni ute och körde bombrepor på 55:an eller vart var ni?
Tell me, tell me!
Själv fick man vara inne hela dagen samt cykla hem i ösregn och motvind!![]()
Jag mötte dom på Dag Hammarskölds väg, vinglande fram å tillbaka i mer eller mindre lyckade bakhjulsåkningar

Hur fan hann ni med allting egentligen??![]()
Låt höra en redogörelse om dikeskörningen, Robins fejkade meckbilder är det ju ingen idé att reda ut, haha!![]()
Var ni ute och körde bombrepor på 55:an eller vart var ni?
Tell me, tell me!
Själv fick man vara inne hela dagen samt cykla hem i ösregn och motvind!![]()

Aha, så du han fixa punkan alltså.Jag har nog stans största oflyt samt mest tur
Jag drog ner till horbror, fixade ett blinkersglas på min hoj, sen stack vi iväg mot lelles. Där kikade vi runt lite. När vi kom ut till hojarna så va mitt bakdäck plattare än en kvinnlig eliteidrottares bröst! Körde försöiktigt iväg till en bensinmack där ja fyllde på luft i däcket. Visade sig vara en spik som trängt rätt in i däcket o punkterat slangen! Tog bort spiken o åkte till en däckfirma. De hade inga slangar, så vi åkte till Jet (tror jag de hette) och han hade precis sålt slut på slang, men fyllde på luft i däcket (som nästan va helt tomt igen). Han rekomenderade en annan firma, A-däck, och då kom ju olle på att hans polare jobbade där. Så där köpte vi slang och hans polare la om däcket med maskin (så man slipper alla fina märken av däckjärnen när man pysslar själv). Tog en kvart, sen va de full rulle ner till pumpen där ni grabbar så snällt stått o väntat![]()
Tror ni mig inte??? Tog ju givetvis bildbevis
Samt en liten bild på peters dikestagning! Hehe.
Tack för en trevlig åktur, de va en riktigt fin och lagom start på säsongen
Ses till helgen hoppas jag?![]()
//Robin
Jag tänkte dra en liten runda på ca 5 mil idag vid 15:30.
Har gjort en liten rutt till gps:n och vill se om det funkar.
Häng på dom som vill. Kan träffas vid Sibylla 15:30.
//Johan
0733-302503

Har du tidernas hitechmotard gosse??![]()
![]()
Jag jobbar tyvärr för övrigt...
Jag drar ut en sväng om ett tag, får se om jag hittar nån på vägen som igårBlev riktigt bra! Halvnära att åka ut i terrängen på de där kurviga vägarna dock, men bara en gång
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |