Uppsala Flickorna !!(ut och köra)

Pumpen är det som heter Fyristorg...(Fd Fiskar torget - Det vi sedan vet inte när kallar ragggar torget). Mittemot Forex och Hambergs resturang.;)

R.R.B skrev:
2139579 Det är inte st:erikstorg tror den heter västra ågatan som går förbi pumpen,är inte så bra på gatunamn men en bild säger ju mer än tusen ord, så här kommer några tusen :hej

1.flygfoto
2.Pumpen med motarddekoration
3.karta med svart fyrkant i mitten

:lol Tack så mycket..nu vet jag precis var det är och KAN inte missa det :) Är ju betongbarn o uppfödd inne i stan.
Synes i sommar :)

kortstubina skrev:
2139624 Pumpen är det som heter Fyristorg...(Fd Fiskar torget - Det vi sedan vet inte när kallar ragggar torget). Mittemot Forex och Hambergs resturang.;)

Jag var ett torg för långt bort :)
Gick på Fyrisskolan o allt, borde kunna Fyristorg :dummer(jag alltså) :lol

Yasha skrev:
2138775 Vi syns där! Står på avrostningsfältet, bromsövningar, mer eller mindre hela dagen!
:krama

Jisses, det var ju en mil att gå för att komma till dej. Varken jag eller någon annan orkade, var nog jobbigt att bara finnas till i värmen.

Men men, vi ses framöver.....måste ju ha ett möte snart :)

Ullis skrev:
2140559 Jisses, det var ju en mil att gå för att komma till dej. Varken jag eller någon annan orkade, var nog jobbigt att bara finnas till i värmen.

Men men, vi ses framöver.....måste ju ha ett möte snart :)
:hihi En annan tog CBR-tåget över gräsmattan, upptäckte idag att den är terränggående! :lol

Jag fick för mig att madame ordf kallade till träff när de stängde på fältet, men såg inga djävlar där utom mig själv, så jag åkte hem. Syns kanske en sväng på fest ikväll istället? :tummenupp

Hej!
Jag följer gärna med på en tjejåkning! Vi kan väl planera in en om några veckor. :banana
Ses!!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...