Upprustningen av Kemora (finland)

SvartR1a skrev:
1.26 med gatcykel, Man ska nog vara tyst om en sån siffra men jag tyckte man låg på rätt bra

Får nog skaffa banhoj om man ska våga hyvla mer. Annars kan det bli dyrt

Ät gröt....!!! Jag och "lindi"körde 1.25 tider med motarderna :rofl
Så nog kommer du ner i tider med en gathoj... det är bara nöta varv så sjunker tiderna........ :tummenupp

Last edited:
Steny skrev:
Ser fram emot MC norrs helg på Motopark. Jag tror det kommer att bli skit skoj.

Väntar med spänning på Motopark. Förhoppningsvis har jag fått(ihop) min banhoj tills dess.

Sen kan man alltid hoppas på lite mindre regn så jag får köra lite mer torrdäck än förra året.

Zvugge skrev:
Väntar med spänning på Motopark. Förhoppningsvis har jag fått(ihop) min banhoj tills dess.

Sen kan man alltid hoppas på lite mindre regn så jag får köra lite mer torrdäck än förra året.

jag tror jag ska köra minisen på virtasalmi...Då får ju du oxå nån att köra om :hihi

Kostet78 skrev:
jag tror jag ska köra minisen på virtasalmi...Då får ju du oxå nån att köra om :hihi

Jag har sagt det förr.

Skaffa en hoj med mer än en cylle så du oxå är med i matchen :fatta!

Tror inte din mini klarar dom två uppförs backarna på Virtasalmi så du får nog snäll springa med den under armen :hihi

Kemora

Kul bana 1,19 med Busan i somras Erik M var ett par sekunder snabbare med gixxern 1000 turbo hoppas man kan åka över även i sommar för som sagt asfalten var inte den bästa.
:)

hayabusaking skrev:
Kul bana 1,19 med Busan i somras Erik M var ett par sekunder snabbare med gixxern 1000 turbo hoppas man kan åka över även i sommar för som sagt asfalten var inte den bästa.
:)

snarare tre sekunder snabbare... :tummenupp

Zvugge skrev:
Jag har sagt det förr.

Skaffa en hoj med mer än en cylle så du oxå är med i matchen :fatta!

Tror inte din mini klarar dom två uppförs backarna på Virtasalmi så du får nog snäll springa med den under armen :hihi

VA... de var de fräckaste... jag ska ju porta miniraketen till våren... planerar att köra 1.20 på Kemora...(med snöre till Bemari's hoj) :tungan

Kostet78 skrev:
Ät gröt....!!! Jag och "lindi"körde 1.25 tider med motarderna :rofl
Så nog kommer du ner i tider med en gathoj... det är bara nöta varv så sjunker tiderna........ :tummenupp

Ät skit skulle jag vilja säga spöad av motard, Om ni ursäktar så ska jag köpa rep o leta upp ett lämpigt träd :D

SvartR1a skrev:
Ät skit skulle jag vilja säga spöad av motard, Om ni ursäktar så ska jag köpa rep o leta upp ett lämpigt träd :D

Gör som jag, leta istället upp en snabb förare och kroka fast änterhaken i hojen när han kör förbi, håll i dig och.....Jiiiihaaaa så bär det iväg :hihi
Problemet är att få lös snöret i kurvorna :D

Uj vad tidigt på säsongen MC-Norrs resa var...
Jag vet inte ens om jag har något körbart så tidigt.
Förra året hann det nästan bli juni pga av en tyskj*vel
som blåste mig på bromsoken jag vann på ebay.
(ingen pengaförlust, bara förlorad tid)

Swedie skrev:
Bygg en bro till finland.

Finns redan:
Torniokaupunki_lev1.png

:tummenupp

bemari skrev:
Gör som jag, leta istället upp en snabb förare och kroka fast änterhaken i hojen när han kör förbi, håll i dig och.....Jiiiihaaaa så bär det iväg :hihi
Problemet är att få lös snöret i kurvorna :D

Jaså...här får man höra :lol och jag som trodde du var snabb påriktigt :rolleyes:

*/ ?>
Back