Upprop mot VM-horeri

Har du fått mailet om horeri under vm?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Har ni fått kedjebrevet om att Lagrell ska be vm-truppen ha något antihormärke på kläderna? Det är fan det dummaste mail jag fått på hur länge som helst, finns det verkligen en opinion för dessa dumheter eller är det som vanligt en massa proffstyckare som försöker ge sken av att återge folkviljan?

Ja, jag har returnerat mailet till avsändaren och min hypotes är att han försöker smila in sig hos massa babes på detta sätt, det var hur mycket chicks som helst på mottagarlistan. :fakta

bjorasen skrev:
2191707 Typisk svensk jävla övermoral :dummer

Precis, såklart att vi svennar på charter eller fotbolls-fylleresa ska få köpa oss en avsugning. Eller hur menar du med "övermoral"?
By the way var jag på strippklubb förra helgen. Helt wasted money.

Victor skrev:
2191712 Precis, såklart att vi svennar på charter eller fotbolls-fylleresa ska få köpa oss en avsugning. Eller hur menar du med "övermoral"?
By the way var jag på strippklubb förra helgen. Helt wasted money.

Om andra är så jävla desperata så fine with me men att vi ska hålla på att bestämma över hur tyskarna sköter det ska väl vi skita i.. Mig veterligen är prostitution inte olagligt i Tysklad..

Personligen är jag varken för eller emot men jag har min egna moraliska synvinkel klar.
Men att resonera som du gör är lite farligt, jag tror tex inte att några av några av Hitlers små projekt med judar var "olagliga".
Och det där mailet handlar inte om att stifta lagar för tyskar utan om att visa sitt missnöje om man nu vill.

Jag tycker svenskar borde få grupprabatt!

(Jag tänkte skriva "svenskar", men jag lät bli.)

Prostution är ju sedan en tid legaliserat i Tyskland och Holland och det har väl visat sig att det inte gav mer prostution utan snarare bättre förhållande för de prostituerade. Moraliskt sett anser jag dock det hela är tveksamt då även om prostitution är världens älsta yrke så tror jag att en legallisation kommer att ändra vårt förhållande till att köpa sex i fel riktning vilket på sikt leder till ökad prostitution något jag inte sympatiserar med.

Fast man kan ju undra varför vi helt plötsligt drabbats av denna moralpanik och inte brytt oss innan utan först när någon kvällstidningsreporter skrivit ett reportage om den ökade mängden bordeller nära arenaområdena, det kan ju inte komma som en chock att affärsidkare vill exponera sina varor för en så stor skara besökare som möjligt och skall miljoner människor besöka VM är det väl klart där öppnas bordeller.

Victor skrev:
2191730 Personligen är jag varken för eller emot men jag har min egna moraliska synvinkel klar.
Men att resonera som du gör är lite farligt, jag tror tex inte att några av några av Hitlers små projekt med judar var "olagliga".
Och det där mailet handlar inte om att stifta lagar för tyskar utan om att visa sitt missnöje om man nu vill.

Det är väl ändå rätt stor skillnad på att massmörda judar och att prostituera sig eller? Jag är ju inget jättefan av prostitution heller men det har alltid funnits och kommer att antagligen också finnas lika länge till.
Media målar upp en bild där svenskar kommer att vallfärda till tyskland bara för hororna men den tror inte jag alls på!

Markus skrev:
2191693 Har ni fått kedjebrevet om att Lagrell ska be vm-truppen ha något antihormärke på kläderna? Det är fan det dummaste mail jag fått på hur länge som helst, finns det verkligen en opinion för dessa dumheter eller är det som vanligt en massa proffstyckare som försöker ge sken av att återge folkviljan?

Ja, jag har returnerat mailet till avsändaren och min hypotes är att han försöker smila in sig hos massa babes på detta sätt, det var hur mycket chicks som helst på mottagarlistan. :fakta
Avsendaren kanche trode du var en brewd! :kocko

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...