Upprop Kungsbacka-riders

Status
Ej öppen för fler svar.
Jasså, du kom iaf:såjaponken Hoppas du tycker upp på nästa samåkning med och att du är i tid då:D

Trevlig tur idag:tummenupp Men det blev kallt på slutet:gnissla

haha aa, enda nackdelen e att det ser ut som att min träning ligger rätt perfekt på när vi har körningen nu:näsblod får se om jag kan slippa undan den:tuttar

haha aa, enda nackdelen e att det ser ut som att min träning ligger rätt perfekt på när vi har körningen nu:näsblod får se om jag kan slippa undan den:tuttar

Anledningen till att jag vill få åkningarna att ligga på tisdag eller torsdag istället för onsdag var för att min träning är på just onsdag (och måndag):yoparty

Vad tränar du?

Limez, den artikeln är ju gamal, äldre än våra nya klubb jue:7peta

Anledningen till att jag vill få åkningarna att ligga på tisdag eller torsdag istället för onsdag var för att min träning är på just onsdag (och måndag):yoparty

Nu krockar ju körningen med Torsdagsfikat i GBG men det är kanske inte så många härifrån som går på den:va Vi får ordna en egen fika på någon bestämd dag istället!

Haha, ja, men den är rätt så kul. Sparar löpsedeln för framtida prydande av klubblokalsvägg :) :D

Nu krockar ju körningen med Torsdagsfikat i GBG men det är kanske inte så många härifrån som går på den:va Vi får ordna en egen fika på någon bestämd dag istället!

Haha, ja, men den är rätt så kul. Sparar löpsedeln för framtida prydande av klubblokalsvägg :) :D

Vilken jävla torsdagsfika? Vem f*n sitter o fikar när det är fint väder ute:va Men när det inte är fint väder ute, då kan jag förstå att man kanske sitter inne o fikar:rolleyes:

Ja, det var ju en bra idé:tummenupp Hoppas bara vi får en lokal en dag, verkar rätt trixigt det där:gnissla

Vad tränar du?

Jag tränar Krav Maga :) haha, sjäälv då?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN