Uppmuntran...???

Status
Ej öppen för fler svar.
Ravetrancer skrev:
2 ord till dig ditt dryga svin, fy faaaan va jag e trött på dig nu din förbannade idiot, låt oss aldrig ses IRL bögjävel:

SUG KUK!!!!!!!!!!

...och blir jag bannad så skiter jag i det fullständigt, du är en äcklig liten jävel.........så det var det värt!!!!
Säg vad du verkligen tycker istället.

Gustav1 skrev:
nej, varför????

Folk kanske är lite ledsna och då behöver vi fan inga känslokalla psykopater som utrycker sig i trådar som dom inte hade behövt överhuvudtaget.....

Ravetrancer skrev:
nej, varför????

Folk kanske är lite ledsna och då behöver vi fan inga känslokalla psykopater som utrycker sig i trådar som dom inte hade behövt överhuvudtaget.....

Nej, känslovarma psykopater är faktiskt betydligt bättre.

:corn

Gå på krogen, sup skallen av dig och vakna bakis imorgon utan minne så har du viktiga saker att oroa dig för. KLAMYDIA och sånt. Kan du glömma allt trivialt i livet.

Last edited:
Ravetrancer skrev:
2 ord till dig ditt dryga svin, fy faaaan va jag e trött på dig nu din förbannade idiot, låt oss aldrig ses IRL bögjävel:

SUG KUK!!!!!!!!!!

...och blir jag bannad så skiter jag i det fullständigt, du är en äcklig liten jävel.........så det var det värt!!!!

OMG, lol. Kul att du tappar det :banana

dessutom så har jag träffat många från forumet som är såååå coola bakom sina tangentbord. Men fy fan vilka mesar o pack det är IRL, tysta som möss är dom vågar knappt se en i ögonen!!!!

Ravetrancer skrev:
dessutom så har jag träffat många från forumet som är såååå coola bakom sina tangentbord. Men fy fan vilka mesar o pack det är IRL, tysta som möss är dom vågar knappt se en i ögonen!!!!

Men själv är du förstås tuffast i stan?

Säger kanske tom balla saker som 'din mamma' medan du vågar titta folk i ögonen?

Fan ta och kamma till frippan och skärp upp dig nu.

sege skrev:
Men själv är du förstås tuffast i stan?

Säger kanske tom balla saker som 'din mamma' medan du vågar titta folk i ögonen?

Fan ta och kamma till frippan och skärp upp dig nu.
kom o träffa mig istället o se efter om jag skiljer mig på forumet och i verkligheten. Du kanske inte heller gör det. Men som jag sa, många är jävligt benägna o tracka ner folk med sina ord och sina moralkakor, men i verkligheten är dom helt annorlunda. Om du inte uppfattade som jag skrev det nu så fattade du fel.

aline skrev:
Hej alla!!

Någon som vill komma med lite uppmuntrande ord...?? Ledsen... :( :gråta Får väl trösta mig med min vilda hona till hoj... Alltid något!!

KRAAAAM på er

...Seså upp med hakan! Vad som än har hänt så kunde det varit värre.
* Har du klotat hojen...så är det inte hela världen (bara mtrl.skador hoppas jag)
*Är det strul med pojkvännen...så kommer såren att läka...I know
:fakta (PM:a om du vill snacka eller ngt. har själv ganska nyligen avslutat ett förhållande.)
* Har du trampat på en kaktus...så kanske det var tur att du inte ramlade på den istället eller ngt. :hihi

Hursom helst...livet e för kort för att man ska hinna med att deppa...LEV NU o glöm alla beskymmer.

Egentligen är dagen idag den morgondag som du bekymrade dig för igår. :tummenupp

/KaliZ

Hade det varit en kille som startat den här tråden så hade tråden varit full med dryga kommentarer. Hajar inte riktigt vad den har här att göra..

eisbaer skrev:
Hade det varit en kille som startat den här tråden så hade tråden varit full med dryga kommentarer. Hajar inte riktigt vad den har här att göra..
ok, denna tråd startades nog för att personen för nån vecka sen skrev en annan tråd, detta är förmodligen del 2, och dom som vet det svarar i den.
Sen varför nån skapar en viss tråd kan man ju fråga den som startat den......:)

Ravetrancer skrev:
ok, denna tråd startades nog för att personen för nån vecka sen skrev en annan tråd, detta är förmodligen del 2, och dom som vet det svarar i den.
Sen varför nån skapar en viss tråd kan man ju fråga den som startat den......:)

Vilken tråd är det, den om hur man lägger upp en bild? =)

eisbaer skrev:
Vilken tråd är det, den om hur man lägger upp en bild? =)
eftersom vi inte har sökfunktion så kan det ju vara lite jobbigt att hitta en tråd som rä några veckor gammal, så då skriver man en ny....:)

aline skrev:
Hej alla!!

Någon som vill komma med lite uppmuntrande ord...?? Ledsen... :( :gråta Får väl trösta mig med min vilda hona till hoj... Alltid något!!

KRAAAAM på er
Här kommer en varm :pannkyss

Ravetrancer skrev:
kom o träffa mig istället o se efter om jag skiljer mig på forumet och i verkligheten. Du kanske inte heller gör det. Men som jag sa, många är jävligt benägna o tracka ner folk med sina ord och sina moralkakor, men i verkligheten är dom helt annorlunda. Om du inte uppfattade som jag skrev det nu så fattade du fel.

Jag har allt hört att du är en mjuk kille innerst inne :7peta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...