Uppmuntran

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Jag behöver massor av det.. Skriver teoriprovet imorgon och känns som man kan Nada, Njente :huvet

Håll en tumme eller flera för mej imorgon.

Helena med tappat självförtroende.

Swedie skrev:
Ifall det känns som du inte kommer klara det så ska du plugga tills det känns annorlunda.

Har kännt att detta kommer jag grejja galant..Nada problems tills idag..kanske bara nerver som spökar..man har inte skrivit ett prov sen kvarn brann.. :confused:

Rasorblade skrev:
Kom igen! Klart du fixar det.
Ett tips, plugga parkeringsskyltar :D :tummenupp

Tack.. :tummenupp

Matulda skrev:
Har kännt att detta kommer jag grejja galant..Nada problems tills idag..kanske bara nerver som spökar..man har inte skrivit ett prov sen kvarn brann.. :confused:

Samma för studenter, men försök att se världen efter provet oxo det är trots allt inte hela livet, För mycke nerver ställer till det

Lycka till Helena! :tummenupp

Och glöm inte berätta hur det gick sen.. :)

Matulda skrev:
Jag behöver massor av det.. Skriver teoriprovet imorgon och känns som man kan Nada, Njente :huvet

gå in med inställingen att nu ska jag försöka men går de inte har jag fler chanser...
då e man mindre nervös när de närmare sig...
de e inte hela världen att man misslyckass...
nån gång klarar man det o då har de vart värt det :tummenupp

Ja det är väl inte så farligt om du nu skulle misslyckas, sura 220kr åt helvete, skammen att bli kuggad på ett teoriprov, bli mobbad av sina vänner, utfryst av släkten, kronofogden tar ditt hus och din hoj för att du är så kass på att plugga och du blir portad på alla uteställen world wide.

Det är ju inte hela världen, ällår hur ? :3freak :hihi

Nej men lycka till. :tummenupp

Jag ska skriva mitt om cirkus 2-3 veckor, å jag tror att det kmr gå galant. :)

Teoriprovet är inte svårt. Kuggar man det så har man helt enkelt inte tillräcklig kunskap!

Är det bara nerverna så slappna av! Det är en baggis! Läs om datumzoner osv, dom är knepiga.

Lyckatill!

Bergis att det är nerverna som spökar, kommer gå kanonbra det där!. :tummenupp Så jag behöver inte säga lycka till, men gör det ändå.

SÅ LYCKA TILL!! :pannkyss

Kommer gå bra, själv skriver jag upp 3:e Feb och har läst böckerna från pärm till pärm 2ggr och pluggat lite olika program på pc:n. Oroar mig inte värst för det teoretiska, däremot själva uppkörningen...... Men som alla andra säger man försöker o går det inte så finns det fler chanser.. Det är inte världens undergång om man inte skulle klara det på första försöket ! Minns hur j-kla nervös jag var på uppkörningen av B-kortet.. men det gick ju galant !

/Motin

lorkan skrev:
Ja det är väl inte så farligt om du nu skulle misslyckas, sura 220kr åt helvete, skammen att bli kuggad på ett teoriprov, bli mobbad av sina vänner, utfryst av släkten, kronofogden tar ditt hus och din hoj för att du är så kass på att plugga och du blir portad på alla uteställen world wide.

Det är ju inte hela världen, ällår hur ? :3freak :hihi

Nej men lycka till. :tummenupp

Jag ska skriva mitt om cirkus 2-3 veckor, å jag tror att det kmr gå galant. :)

:rofl :rofl
Du glömde nämna Häxjakten!
Att bli bränd på bål är nog det värsta.... :näsblod

Ladda ner teoriprovet och frågorna från DC++ eller liknande och plugga igenom dom några varv så klarar du dig garanterat.
Programmet heter TEORIPROV A eller något sånt.

/Johan

Matulda skrev:

Klarar du provet hos trafikskolan och/eller det prov Headbanger berättar om så kommer det att gå bra för dig. :tummenupp
Försök att vara utvilad imorgon och oroa dig inte så mycket. :pannkyss
Lycka till!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!