Uppmaning, uppdatera era profiler

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har oförlåterligt helt missat att kryssa i en mycket viktig ruta vid export av emails från SH's databas till Motorrad. SH har ett intimt samarbete med tidningen som kommer är till allas fördel. Men såklart ska det vara valbart att få nyhetsbrev eller ej!

Så jag behöver att ni ser över era profiler just nu och kryssar i eller ur om ni vill ta emot emails från SH.

Detta står under:
Ändra Forumval
http://www.sporthoj.com/forum/profile.php?do=editoptions

Där kan ni alltså välja om ni ska ta emot emails från SH, eller inte.
Jag kommer låta det gå ett antal dagar för att tillåta alla aktiva medlemmar att få en chans och neka nyhetsbrev.

Jag ber om ursäkt att föregående nyhetsbrev gått ut även till er som valt att INTE få.

OBS! Alla nuvarande emails från Sporthoj.com som importerats har raderats ur databasen de lagts i. Ny export sker om några dagar efter att ni fått chansen att välja bort emails från SH.

Last edited:
Får man fortfarande tråduppdateringarna vid nya inlägg om man väljer bort email från sporthoj.com?

Om man väljer att få mail från sporthoj, får man automatiskt mail från motorrad oxå?

Jag tolkar det som ett ja enligt denna text som står precis över där man väljer om man vill ha mejl eller inte.

"Då och då skickar Sporthoj.com ut emails med information om ditt medlemsskap eller ändringar på sajten som är viktiga för dig.
Dessa kan även inkludera reklam om produkter via Sporthoj.com. Så vill du inte ha något från Sporthoj.com, klicka bort fliken i rutan under och Spara ändringen."

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back