Uppmaning till alla Fighterbyggare.

Tysken skrev:
Visst serru, bor i Skälby.
Hojen är redan såld, den bor numera i Bålsta.

attans.... jaja...får väl köpa nåt skrot o bygga eget istället :tomten

Fredda66 skrev:
Jaså, det är ju här i trakterna, vågar man fråga vem köparen var? Kanske någon i bekantskapskretsen juh!

//Fredda

Kommer fan inte ihåg vad han hette. Det var ett Y-namn iaf, Conny, Jonny, nåt åt det hållet. Jätteung. 21 typ.

Superbee skrev:
Får man fråga varför du krängde iväg den? såg ju redigt rock n roll ut sånär som på "touringbutikenkåpan" :rolleyes:

Pga vissa omständigheter har jag för närvarande ett hus OCH en lägenhet så jag behövde få in lite nya, fräscha stålars till hyra och låneomkostnader men snart är jag på benen igen och då blir ordningen återställd! :fyllisar

Var heller inte helt nöjd med kåpan, dock köpt från München och inte på Touringbutiken. :lol

Tysken skrev:
Pga vissa omständigheter har jag för närvarande ett hus OCH en lägenhet så jag behövde få in lite nya, fräscha stålars till hyra och låneomkostnader men snart är jag på benen igen och då blir ordningen återställd! :fyllisar

Var heller inte helt nöjd med kåpan, dock köpt från München och inte på Touringbutiken. :lol

ok ja förstår...

jaja visst visst kåpan var en väldigt exotisk från muchen yeah yeah, jag tror dig :rofl

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla