Uppladdning av profilbild

Colinabo

Medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
sju japanska, två tyska och tre italienska...
Vilka filtyper kan användas vid uppladdning? provade att ladda upp en bmp.fil men fick svaret "this is not a valid image file". Ska man tolka det som att bmp.filer inte kan användas?

Hoztic skrev:
2475098 Ja, det kan du nog med gott samvete göra... :rolleyes: Konvertera till jpeg så blir bilden 1/5-1/10 så stor också :tummenupp

OK :)..har inget bra bildredigeringsprogram i den här datorn så jag var lite tveksam till storleken på bilden och ifall att det i sin tur kunde skapa det där felmeddelandet.....

Colinabo skrev:
2475350 OK :)..har inget bra bildredigeringsprogram i den här datorn så jag var lite tveksam till storleken på bilden och ifall att det i sin tur kunde skapa det där felmeddelandet.....
Filstorleken ser du väl utan bildredigeringsprogram? :va
Å mig veterligen har alla windowsburkar från Karl XII's dagar å framåt Paint som du kan spara bilderna som jpeg med...

Colinabo skrev:
2475350 OK :)..har inget bra bildredigeringsprogram i den här datorn så jag var lite tveksam till storleken på bilden och ifall att det i sin tur kunde skapa det där felmeddelandet.....

Vanliga paint funkar för det ändamålet

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back