Upplösning för filmen?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Håller på och snickrar ihop min första film i WMM (Windows Movie Maker) och undrar om man kan bestämma i vilken upplösning filmen ska sparas?

Har ni några rekommendationer att ge på vilka upplösningar som isf bör användas?

Tanken är att lägga ut filmen på nätet.

Du skulle ju alltid kunna göra samma film i två olika storlekar. Så att vi med bra uppkoppling kan se en större version och modemnissarna kan titta på en mindre. Bara ett tips :tummenupp

Det är en bra idé!

Nu väntar jag bara på att få min sprillans nya dator (doa = dead on arrival) lagad av nötterna som vårt företag köpt den ifrån. :kocko

Har ingen firewireingång på den här burken :(

sandstream71 skrev:
Det är en bra idé!

Nu väntar jag bara på att få min sprillans nya dator (doa = dead on arrival) lagad av nötterna som vårt företag köpt den ifrån. :kocko

Har ingen firewireingång på den här burken :(

Ett tips, skaffa vegas video eller nåt för jag själv tycker det blir så dålig kvalite på filmen när man gör den i movie maker, de blev mina filmer iaf. Kan skicka det till dig om du vill ha det!

Jag provar i WMM så får vi se vad det blir för resultat. Blir det skit så hör jag av mig till dig!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard