Uppklassning till NEC

Jag hoppas att jag är dåligt informerad bara. Är det klart hur serien ser ut nästa år? Med tanke på det lilla startfältet detta år.

Roberth

Fiver klassar upp sitt extrateam från REC till NEC. Vi kommer att ställa upp med 2 lag i NEC, med målsättningen att vara etta och tvåa i alla race vi kör.

Fiver klassar upp sitt extrateam från REC till NEC. Vi kommer att ställa upp med 2 lag i NEC, med målsättningen att vara etta och tvåa i alla race vi kör.

Antar att detta är att tolka som att det blir två serier 2009. :tummenupp

Ta över alla team så är du helgarderad.

Minst topp 15 i REC borde bli uppklassade iom att vi blev det som kom på plats 15.

Minst topp 15 i REC borde bli uppklassade iom att vi blev det som kom på plats 15.

Då verkar uppklassning ske med lottdragning. Vi kom på en 12:e plats och har inte fått en sådan förfrågan.

Javisst, NEC är det enda vi får köra.

Så går det när man kör för fort, jag sa ju till dig! :)

För övrigt så kan det tänkas att Joshimura nu tillsammans med ett annat team med grymt snabba chaufförer kommer att joina Nec med ett nybildat team :tummenupp

Vi ska slå gamlots team iallafall!

Last edited:

För övrigt så kan det tänkas att Joshimura nu tillsammans med ett annat team med grymt snabba chaufförer kommer att joina Nec med ett nybildat team :tummenupp

Sedärja :tummenupp vi får nog hyra in någon snabb förare eftersom vi inte har kubiköverläge på er längre :tungan

Gör ni det, lycka till :D

Back