Uppkörningstid!

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Fan vad gött fick uppkörningstid idag! 27 juli!!! det e inte dumt vill jag lova.. hoppas bara att jag har samma tur/skicklighet nu som på uppskrivningen!! :tuttar önska mig lycka till nu bara!

Har du kört nått på skola?

EDIT: Lycka till föresten!!

Last edited:
marcus_136 skrev:
Själv bokade man den tredje juni och fick tid den 14 juni :tuttar

WOW! jag bokade den 13maj och fick den 18maj pga att jag villa ha det utan tid :tummenupp skulle jag valt att ha med tiden så skulle jag fått redan den 14maj :arsele

LYCKA TILL!!! :tummenupp

SmackMan skrev:
Fan vad gött fick uppkörningstid idag! 27 juli!!! det e inte dumt vill jag lova.. hoppas bara att jag har samma tur/skicklighet nu som på uppskrivningen!! :tuttar önska mig lycka till nu bara!

Lycka till :tummenupp

Glömm inte o röra mkt o huvudet ;)

talib skrev:
WOW! jag bokade den 13maj och fick den 18maj pga att jag villa ha det utan tid :tummenupp skulle jag valt att ha med tiden så skulle jag fått redan den 14maj :arsele

LYCKA TILL!!! :tummenupp

Men du bor på Åland :7peta

marcus_136 skrev:
Men du bor på Åland :7peta

Japp åland är fint, låga böter, korta tider man är av med lappen, inga köer te uppkörningen, sällan trafikstockningar, inga poliser på landet och i skärgården, istan kryllar det dock av dem... :död

ja jag håller på att ta körlektioner.. det verkar blir ca 10 körlektioner eller nått.. jag tyckter det e mkt men vad ska man göra?? bar att bita ihop..

talib skrev:
Japp åland är fint, låga böter, korta tider man är av med lappen, inga köer te uppkörningen, sällan trafikstockningar, inga poliser på landet och i skärgården, istan kryllar det dock av dem... :död

Ingen asfalt att åka på heller :näsblod
Bara en liten ö ju.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard