Uppkörningen

• Thread starter Thread starter DJM
  • Start date Start date
Grattis :)

Jag hade haft uppkörning imorse om jag inte hade vart sjuk :4skrika Min hoj pajade så jag fick låna en kompis. Men eftersom jag inte har kunnat träna något med den och fortfarande är sjuk så sket det sig :huvet

NatoN skrev:
Grattis :)

Jag hade haft uppkörning imorse om jag inte hade vart sjuk :4skrika Min hoj pajade så jag fick låna en kompis. Men eftersom jag inte har kunnat träna något med den och fortfarande är sjuk så sket det sig :huvet

Att man e sjuk ska inte vara ett hinder, jag var förkyld som satan när jag klarade mitt. :fatta!

Solid snake skrev:
Att man e sjuk ska inte vara ett hinder, jag var förkyld som satan när jag klarade mitt. :fatta!

Han är ordentligt sjuk, fått nått virus...Ont i hela kroppen och i huvudet, var på sjukhuset i 10 timmar, så det är nog en bra andeldning till att inte kunna köra upp..

Lindahl skrev:
Han är ordentligt sjuk, fått nått virus...Ont i hela kroppen och i huvudet, var på sjukhuset i 10 timmar, så det är nog en bra andeldning till att inte kunna köra upp..

Okej då, låt gå för den här gången!!!

Men inte en gång till!!! :ajjabajja

Solid snake skrev:

Jag var inte bara förkyld som sagt. Men men, nu ska jag se till att få ihop hojen så fort jag får hem grejerna och sen leta uppkörningstid runt hela landet :3freak

Naton: Fixa tid o köra upp o klara det.

LOV2XLR8: Fixa uppkörningen.

LOV2XLR8 skrev:
Gör så gott de går... En kille på skolan ska också ta 125:a å han kör upp den 4 Juni.. :tungan

Då går du fram till honom nästa dag o viftar med lappen på att du klarade det. :D

Solid snake skrev:
Då går du fram till honom nästa dag o viftar med lappen på att du klarade det. :D

Klarar jag det så tar jag juh hojjen till skolan å då behöver jag nog inte visa lappen... Han märker nog om jag klarat de.. :D :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...