Uppkörning..

Matte_M

Gillar inte kyla
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
DRZ400SM & Typhoon 172
Om man bokar tid för uppkörning i Södertälje, kör man upp i Tullinge då?

Någon som vet?

Kom igen nu.. :) , någon måste väl ha bokat tid för uppkörning i Södertälje och vet var man kör upp någonstans..

Har du bokat tid för uppkörningen Södertälje så är det nog Tuvängens Motorstadium som gäller..Där cross/motard/go-cart banan finns..Tror det heter så??Tullinge är det iallafall inte!!

Jag tror det är Tullinge oavsett om du bokar från Farsta eller Södertälje. Så fattade jag det åtminstone av Matte på Anita's.

Har du bokat uppkörning så skall dom tala om vart du skall köra upp, om inte så dimper det ner ett papper ifrån VV om att du skall betala kosing.

Det var i Tullinge man körde upp. Fast jag kom aldrig iväg. När jag kommer dit nervös och jävlig så säger dom att de blivit något fel i deras data så de har inte kunnat få ut mitt protokoll... :mad: = Ingen uppkörning. Bara att åka hem igen och invänta nästa tid..

Hoppas du inte blev alltför lurad nu..Trodde att man körde upp i S-tälje men tydligen så övningskör bara skolorna på Tuvängen...SORRY

VV skickar brev med adresser och instruktioner i god tid har jag för mig. Så var det för mig iaf sist jag körde upp -99.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon