jag fick här om dagen reda på att uppkörning under maj månad inte kommer att förkomma är det nån som kan bekräfta dem uppgifterna. VV har tydligen hyrt ut sin bana under maj månad och då talar jag om stockholms-trakten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För det första har VV uppkörningar på flera olika ställen i Stockholm, för det andra tror jag inte VV kan hyra ut sina uppkörningsområden, det är väl inte ens deras egna?va fan körskolan jag kör på sa det till mig och därav den sena uppkörningen!
Ja, den togs bort from -05!Snor tråden lite här men jag har hört rykten om att dom har tatt bort garagevändningen på manöverprovet, någon som kan bekräfta detta?
Ja, den togs bort from -05!Dock sägs det nya provet vara svårare.
Jo, garagevändningen är borttagen! Däremot är lågfartsdelen kvar, och den är iom det omgjord eftersom garagevändningen försvann och andra delar kom istället!svårt och svårt. De nya är svårare då garagevändning är tillsammans med sick sack körning.så garagevändningen är inte bort tagen bara omgjord
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |