Uppkörning??

Fizzle

Born to be diffrent!
Gick med
18 Nov 2007
Hoj
Arbetar på det...
jag fick här om dagen reda på att uppkörning under maj månad inte kommer att förkomma är det nån som kan bekräfta dem uppgifterna. VV har tydligen hyrt ut sin bana under maj månad och då talar jag om stockholms-trakten:confused:

Låter inte riktigt som sanning.
Har du pratat med VV eller har du hört rykten från någon polare....om så är fallet kan jag nog garantera att det inte stämmer

Tjena,

kan med säkerhet säga att det inte kan stämma då jag själv har uppkörning den 5 maj i Tullinge. Bekräftat & klart!

Mvh

J.

va fan körskolan jag kör på sa det till mig och därav den sena uppkörningen!

va fan körskolan jag kör på sa det till mig och därav den sena uppkörningen!
För det första har VV uppkörningar på flera olika ställen i Stockholm, för det andra tror jag inte VV kan hyra ut sina uppkörningsområden, det är väl inte ens deras egna? :va
Jag tror snarare att din skola har klantat sig och glömt boka tider, så dom fick stå i kö helt enkelt! ;)

Snor tråden lite här men jag har hört rykten om att dom har tatt bort garagevändningen på manöverprovet, någon som kan bekräfta detta?

Ja, den togs bort from -05! :tummenupp Dock sägs det nya provet vara svårare.

svårt och svårt. De nya är svårare då garagevändning är tillsammans med sick sack körning. :tuttar så garagevändningen är inte bort tagen bara omgjord

Sen tillkommer de vanliga med inbromsning undanmanöver och sick sack körning på högre fart.´

Jag tyckte det var skit lätt. med de tycke inte dom andra 2 som kugga direkt på bana. sen tillkommer ju stads körningen:D

Dom säger att 50% klarar sig på första. och japp jag håller med. vi var 4st på förmidagen men bara 2 klarade sig. Hur det gick på eftermiddags passet med andra gruppen vet jag ej.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman