Uppkörning Västerhaninge

Drälla

Ny medlem
Gick med
4 May 2025
Hoj
2022, Yamaha, MT-07
Hej,

Jag ska boka uppkörningstid och ser att man kan boka Västerhaninge och Västerhaninge 2.

Vad är det för skillnad?

Ser också att det finns något som heter Gillinge.

Vilket ställe är att föredra?

Har du kört runt något av ställena? Jag vet inte vad det är för skillnad på vh och vh2 men gissningsvis kör man to Västerhaninge, bulten och Tullinge-Flemingsberg typ som man gjorde från Tullinge tidigare

Sent from my ASUS_I006D using Tapatalk

Hej,

Jag ska boka uppkörningstid och ser att man kan boka Västerhaninge och Västerhaninge 2.

Vad är det för skillnad?

Ingen skillnad kan du köra hoj Grattis! Gillenge ökand plats...kuggar alltid kaxiga pojkar! ;)

Tror inte det är någon skillnad på vh och vh2. Sen varför dom lagt upp det som två olika vet jag ej. Egentligen spelar det ingen roll var man kör upp, det enda som spelar roll är ens egna förmåga! Med det sagt har gillinge lite rykte för att ha surgubbar till inspektörer.. kuggade där men det var pga mig och inte nån surgubbe! Körde sen upp i vh och fick kortet, har lagt ut lite om rutten jag körde här på forumet och länkat video till en killes uppkörning, skulle nog rekommendera vh faktiskt, väldigt bra inspektör!

Hej,

Vad är det för skillnad?

Hur går det Drälle? Fått nån uppkörnings tid? Iså fall berätta gärna om skillnaderna ..Och inte förglömma vilket ställe är att föredra! :krama Jo visst ja, Gillenge jävla skitställe.... :fyllisar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show