Uppkörning på onsdag FM. behöver skjuts

johan314

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2013
Hoj
DL650 -05
Uppkörning på onsdag FM i Sthlm. behöver skjuts

har uppkörning i tullinge (Stockholm) på onsdag fm. trafikläraren hoppade av i sista sekund. har egen hoj, kan någon tänka sig skjutsa mig alt. köra hojen dit (finns flera alternativ)? kan tänka mig betala en slant också...vv pm:a mig om du kan. tack!

edit: lagt till huvudstaden :)

Last edited:
Vart i huddinge bor du? jag bor några minuter med bil/mc ifrån huddinge c och kan tänka mig att ställa upp om det inte handlar om 7 på morgonen då jag har semester :)

Ta hojen på släp är ett annat alternativ också, ändra rubrik och skriv "Huddinge" så man vet vart i landet det är.

Något jag själv kommer göra vid privat uppkörning.

Edit : Om du inte har körkort för bil så skulle jag kunna ställa upp på o köra om du kan skaffa en bil med dragis, samt står för bensinkostnaden för mig samt pengar till fika :)

Last edited:
Vart i huddinge bor du? jag bor några minuter med bil/mc ifrån huddinge c och kan tänka mig att ställa upp om det inte handlar om 7 på morgonen då jag har semester :)

Jag bor också några minuter från Huddinge C :) PM:ar dig.

Ta hojen på släp är ett annat alternativ också, ändra rubrik och skriv "Huddinge" så man vet vart i landet det är.

Något jag själv kommer göra vid privat uppkörning.

tack för svar. jag har körtkort. eftersom jag bor i området tror jag det blir enklast om någon också från området har tid och ork. tar ju 15-20 min som max antar jag.

Kan också hjälpa till om det inte är super tidigt.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back