Elfie
ligger gärna för pengar!
Tjenare,
Har uppkörning den 31/8'nde för Mellankort. Jag har A1(125cc) kortet just nu och då undrar jag vad dom kommer utsätta mig för på uppkörningen. Är de det vanliga med inbromsningar och väg eller slipper jag det och behöver bara köra lansväg?
// Mvh Erik
Har uppkörning den 31/8'nde för Mellankort. Jag har A1(125cc) kortet just nu och då undrar jag vad dom kommer utsätta mig för på uppkörningen. Är de det vanliga med inbromsningar och väg eller slipper jag det och behöver bara köra lansväg?
// Mvh Erik
