Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte se något problem med det! Det är fortfarande din teknik och blick dom tittar på abs hjälper bara mot framhjulssläpp!

Kan inte se något problem med det! Det är fortfarande din teknik och blick dom tittar på abs hjälper bara mot framhjulssläpp!

Intressant användning av ordet "bara" eftersom abs gör att det är omöjligt att misslyckas och tekniken med abs är att bromsa max.
Men men...
Ni har båda rätt, man får köra upp med ABS-hoj men vid bromsningen på provet får ABS inte gå igång för det betyder att du bromsat för hårt och inte har haft full kontroll. Lycka till med kortet![]()
Jo men krama frambromsen allt du kan och skit i att titta upp på övriga trafikanter får vi se hur mkt abs hjälper... Visst är det en bra uppfinning men inget är idiotsäkert sen kan det ju disskuteras hur mycket bromsteknik du lär dig av att alltid åka med det! Skulle inte vilja åka bakpå eller bakom den som bytt från abs till vanliga bromsar!
Jag körde upp i oktober och körde upp på en bmw som hade ABS, på 50 o 70 bromsningen så gick allt mjukt o fint men på 90 inbromsningen så fick jag lov att bromsa för kung o fosterland (började bromsa lite sent), ABS`en slog i o ur typ 355ggr innan jag stog still, o inte ett ord från uppkörningsledaren.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |