Uppkörning Katrineholm

Vishy

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6-99
Kung Faux skrev:
2265663 Grattis på dig grabben!

Jg sa ju att vi skulle fixa det här i Katrineholm! Kör lugnt och tänk på mig som inte har möjlighet att köra förän om 10 dar :gnissla

Ha det gött så hörs vi om jag har vägarna förbi Stockholm

MvH
//
Johan

Tjaa!
Jupp, det är en underbar känsla som inte går att beskrivas utan måste upplevas. Jag har kört 110 kr, dvs ca. 11 mil idag! och mycket mera väntas inför morgondagen. :)

Det här är kul! Slå en pling så hörs vi på motorvägen här i sthlm!

Hare gött och kör försiktigt nu!

shoei skrev:
2266338 Grattis ! Vad körde du upp med för hoj? Det var snabbt fixat det där... du som nästan gav upp där ett tag : )


Kul att du minns, jag sa till alla jag körde upp med och även till trafikläraren!
det är är sista försöket för iår, grejer jag inte det så säljer jag hojen och avvaktar! Men nu verkar det som att jag kommer köra RÄTT mycket!!!


Mvh Vishy
 

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1-03 såld
Vishy skrev:
2266643 Tjaa!
Jupp, det är en underbar känsla som inte går att beskrivas utan måste upplevas. Jag har kört 110 kr, dvs ca. 11 mil idag! och mycket mera väntas inför morgondagen. :)

Det här är kul! Slå en pling så hörs vi på motorvägen här i sthlm!

Hare gött och kör försiktigt nu!




Kul att du minns, jag sa till alla jag körde upp med och även till trafikläraren!
det är är sista försöket för iår, grejer jag inte det så säljer jag hojen och avvaktar! Men nu verkar det som att jag kommer köra RÄTT mycket!!!


Mvh Vishy

Trevligt! om jag klarar det nu så får vi väl ta ett race nån dag.. bor i barkarby så det är väl inte så långt ifrån dig antar jag? :) Piz
 

Vishy

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6-99
shoei skrev:
2266709 Trevligt! om jag klarar det nu så får vi väl ta ett race nån dag.. bor i barkarby så det är väl inte så långt ifrån dig antar jag? :) Piz


Du har fan en R1:a, så du tar mig utan några större svårigheter på raksträckan!
Kör du upp i bakaby? i.s.f har jag några tips åt dig!
 

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1-03 såld
Vishy skrev:
2266721 Du har fan en R1:a, så du tar mig utan några större svårigheter på raksträckan!
Kör du upp i bakaby? i.s.f har jag några tips åt dig!

Menade inte "race" bokstavligt talat ;- ) Kan ju ut och åka lite bara.. roligare om man är några stycken.

Ja har tid där den 6 juli. Men det känns inte så bra.. ska köra med en gpz 900 för 80-talet.. provade lite idag och det var rätt mkt svårare än trafikskolans 750. Om jag missar så ska jag nog göra som du.. boka tid på annan ort, tidigaste tiden jag får tag i.

Tips? :)
 

Kung Faux

GVK for life
Gick med
15 May 2005
Ort
Sundsbruk och ibland Bondegatan
Hoj
ZX600F
Vishy skrev:
2266643 Tjaa!
Jupp, det är en underbar känsla som inte går att beskrivas utan måste upplevas. Jag har kört 110 kr, dvs ca. 11 mil idag! och mycket mera väntas inför morgondagen. :)

Det här är kul! Slå en pling så hörs vi på motorvägen här i sthlm!

Hare gött och kör försiktigt nu!


Mvh Vishy

Hehe, Kan tänka mig att det kommer köras riktigt mycket ett tag nu :)

Tar ner min hoj till Katrineholm i slutet på sommaren. Då kan jag ju passa på att ta en tur upp till Stockholm så kan vi köra lite :yoparty

Ha det gott

Johan
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Vishy skrev:
2265508 Tackar! SKa köra nu med min super sköna R6:a, Även han klarade det!

Lite off-topic
Hur är det med att man kör en R6:a som är stypt på papper men har inga brickor i? Vågar man vara ute och köra med den?

Om du blir stoppad och de kontrollerar så åker du nog dit på en olovlig körning pga ditt KK inte är A obegränsad.
 

MrDawe

MrDawe
Gick med
25 Mar 2006
Ort
Sthlm
Hoj
GSXR750TURBO -97
Mahti skrev:
2268701 hur kontrollerar dom det på plats?

Flygande besiktning kan dom nog meka rätt länge med hojen..Men verkar vara ytters ovanligt.

Det handlar nog mest om vad som händer om hojen är med i en ordentlig olycka..kommer det fram då är det lika som att köra olovligt med oföräkrad hoj.

Klart man kan fullförsäkra hojen(tex TH skiter i strypningarna)
Men olovligt återstår endå :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top