uppkörning imorgon

• Thread starter Thread starter axelsson_vpg
  • Start date Start date
Jag dog helt och hållet :D Han verkade dock digga mig :hihi så jag fick göra om allt flera gången, han tyckte bla att han aldrig sett någon köra så långsamt i krypbanan :D var nog därför jag satte ner foten några gånger :D men när jag skulle bromsa i 90km/h så brast det för mig :hihi Skyller på mcn (V-strom runk) och kommer i framtiden hyra av mcskolan.

Din hornet borde vara ypperlig för manöverbanan?

Jag ska köra upp på min tunga ZX7R (203 kg torrvikt) och den är jobbig på lågfartsdelen. Tyngden drar ner en såfort det lutar lite, och behöver jag ens nämna att svängradien är usel :)

Peter! , du fixar det nästa gång. enkel match för dig! du klarar det. Lycket till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peter! , du fixar det nästa gång. enkel match för dig! du klarar det. Lycket till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi får se, funderar på att sälja skiten. Känns som man är så långt ifrån :mad:

Din hornet borde vara ypperlig för manöverbanan?

Jag ska köra upp på min tunga ZX7R (203 kg torrvikt) och den är jobbig på lågfartsdelen. Tyngden drar ner en såfort det lutar lite, och behöver jag ens nämna att svängradien är usel :)

det är juh tyvärr en 600cc :( för litet för tung. Hoppas det går bra för dig, din är iallafall inte 2 meter hög.

näfan, gör inte det. Boka igen så fixar du nästa. jag stoppade ner en fot på lågfarts och gasade på i vändningen för att inte stoppa ner en till och nöp fast den med bakbromsen för att återfå kontrollen, han tyckte det såg bra ut i övrigt. Sen så körde ja ner en kon på högfartsbanan fick göra om och körda inte 50... ja körde typ 43-45 och klarade de. han sa bara bra, då går vi vidare med bromsningen!

Vi får se, funderar på att sälja skiten. Känns som man är så långt ifrån :mad:

det är juh tyvärr en 600cc :( för litet för tung. Hoppas det går bra för dig, din är iallafall inte 2 meter hög.

Hur går det här då? Får du nån mer chans att köra upp? :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph