Uppkörning imorgon tisdag kl. 08:30

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
jag säg då de... imorrn gör man ett nytt försök att köra upp... hmm.. körde med trafikskola ikväll, och det lät possitivt, men fibblade til de lite i trafiken, men förhoppningsvis ska allt sitta som gjutet imorrn! :tummenupp
nån som har ett hett tips att komma med kanske? :banana

Ta det bara lugnt, stressa inte upp dig (även om jag vet att det är svårt att inte göra det). Tänk positivt och framförallt logiskt!

Ett tips jag kan ge dig & alla andra som ska köra upp är att överdrivet vrida på huvudet i tid & otid, för att visa snubben bakom att du faktiskt är observant. Om du bara kör & kollar som "vanligt" så är det lätt hänt att han tror att du inte ser allt som händer vid sidorna, för han ser ju inte hur dina ögon rör sig! Även fast du har koll på det egentligen!

Lycka till!

/X-up

X-up skrev:
Ta det bara lugnt, stressa inte upp dig (även om jag vet att det är svårt att inte göra det). Tänk positivt och framförallt logiskt!

Ett tips jag kan ge dig & alla andra som ska köra upp är att överdrivet vrida på huvudet i tid & otid, för att visa snubben bakom att du faktiskt är observant. Om du bara kör & kollar som "vanligt" så är det lätt hänt att han tror att du inte ser allt som händer vid sidorna, för han ser ju inte hur dina ögon rör sig! Även fast du har koll på det egentligen!

Lycka till!

/X-up

Tack! det ska jag tänka på! :) hmm.. man får hoppas att skärpan sitter där den ska imorrn så man inte blir nervös i onödan å klantar till de... :gnissla

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!