Uppkörning i Hässleholm!

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Tjena!
Har bokat uppkörning i Hässleholm till mellankk den 29/4. Nu är problemet att jag inte känner till den staden för fem öre och kommer köra upp som privatist. Så nu ni som känner till staden eller har kört upp där får gärna berätta var det är vanligt att man kör. Samt dolda hinder och andra grejor som är lätt att kugga på....

Tack på förhand!
/Eric.

Jag bor tre mil från Hässleholm.

Nu körde jag själv inte upp i Hlm men är där väldigt ofta och jag kan inte komma på några direkta svåra grejor i den stan.

Kör lungt och efter förstånd och håll utkik åt sidorna och efter skyltar så kommer du greja biffen.

Vet inte var du bor men varför inte köra dit själv och kolla läget iom att du har ett par veckor tills uppkörningen ändå så kan du bilda dig en egen uppfattning.

Jag bor tre mil från Hässleholm.

Nu körde jag själv inte upp i Hlm men är där väldigt ofta och jag kan inte komma på några direkta svåra grejor i den stan.

Kör lungt och efter förstånd och håll utkik åt sidorna och efter skyltar så kommer du greja biffen.

Vet inte var du bor men varför inte köra dit själv och kolla läget iom att du har ett par veckor tills uppkörningen ändå så kan du bilda dig en egen uppfattning.

Jag bor i Höör så hade tänkt åka dit och kolla runt... Menmen, ingen annan som vet något? Alla tips är välkomna! :)

/Eric

offtopic: jag körde upp i norrköping :) hade alldrig varit där och visste inte nått om staden. När jag kommer dit så ser jag att det går spårvagnar kors och tvärs över hela staden :näsblod jag fixa det endå men va välldigt koncentrerad och kollade alla skyltar osv.
kommer nog gå fin fint för dig bara du inte stressar upp dig allt för mycket :tummeupp

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo