Uppkörning den 21.e sep, hjälp

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Håll tummarna för mig. Allt jag ber om är att inte få blackout och köra mot enkelriktat, sätta ner fötterna på raksträcka vid 100 km/h eller bara ge upp och inte svänga vid nån kurva.

:gråta

Och ja! Jag är skitnervös! Vart inte det minsta nervös inför B körkortet men A vill jag verkligen ha.

Backblade skrev:
Håll tummarna för mig. Allt jag ber om är att inte få blackout och köra mot enkelriktat, sätta ner fötterna på raksträcka vid 100 km/h eller bara ge upp och inte svänga vid nån kurva.

:gråta

Och ja! Jag är skitnervös! Vart inte det minsta nervös inför B körkortet men A vill jag verkligen ha.

det är väl självklart vi håller tummarna. Och går det inte första så går det nästa!!! :tummenupp

Ähhh, sluta vara så nervös, kanske svårare än sagt men jag va oxå det innan uppkörningen.....men det är lite lättare än man tror och läraren (inspektören) är faktiskt human, så lite överseende har de och brukar även ge en extrachans!
Lycka till!
:tummenupp

21:a sept, det är ju över 2 veckor kvar! Inge o va nervös över än så länge! Jag började övningsköra 10 dar innan jag körde upp. Du har lååång tid på dig!

Se till o öva manöverbanan en massa så du kan den i sömnen, trafikvana har du ju eftersom du redan har b-kort.

Lycka till!

Ska hålla tummarna.

Instämmer med Lilltryne, kan du bara manöverbanan så har du kortet som i en liten ask.

Lycka till :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...