Upphittat däckvärmare

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Täby
Hoj
Utan stödhjul
Är det någon i Täby med omnejd som haft påhälsning i garage eller bil elller liknande som blivit av med däckvärmare så är dom upphittade
Ring eller pm:a med beskrivning färg och fabrikat så hittar dom hem igen :)
/Håkan
070 66 56 444
 
Hej Håkan
Däckvärmarna är mina, blev av med dom natten till fredag tillsammans med hela vertygssatsen, högtryckstvätt, bensindunk och div andra prylar

Mvh
Janne
 
Fantastiskt forum det här , inte ens en timme tog det att hitta ägaren ,
hoppas du får tillbaka resten av prylarna oxå
/Håkan
 
Bra gjort där Håkan :tummenupp

90% hade nog behållit dom å känt sig lyckliga som hittat dom

90% av vilka då? :va

99% av befolkning vet inte ens vad det är för mojänger.

Av den procent som fattar har 99% ingen användning
för däckvärmare eftersom de inte åker bana.

Om de mot förmodan skulle hittas av någon ur procenten
av procenten av Sveriges befolkning som faktiskt åker bana så
tillhör däckvärmarna med stor sannolikhet någon han känner.
Kan bli pinsamt på nästa bandag om inte annat.

Äsch, nu har jag stått för länge i bensinångor igen. :gnissla

Solskenshistoria! :D

/e
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top