Upphittat: Aprilia RSV1000R i Stockholm

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
KTM 640 SM
Såg en Aprilia RSV1000R, reg. nr. UZZ 271 i Johanneshov idag runt lunch. Ganska illa parkerad (inte i trafik mao.).

Någon som saknar en? Har sökt ägaren via 72503 och hitta.se, men hans nummer stod inte.

Ja den är stulen (varför skulle jag annars starta en tråd?!), kollade ju reg. nr. via 72503 (som jag skrev).

Eftersom jag inte fick tag i ägaren på det enkla viset, tänkte jag skriva här. Kanske finns någon som känner någon som känner igen sig.

Ja den är stulen (varför skulle jag annars starta en tråd?!), kollade ju reg. nr. via 72503 (som jag skrev).

Eftersom jag inte fick tag i ägaren på det enkla viset, tänkte jag skriva här. Kanske finns någon som känner någon som känner igen sig.

Har du kontaktat polisen????

Inga problem att få fram nummret till sambo, fru eller vad det nu kan tänkas vara genom ratsit.
Bara att söka på hans adress.

Har inte alltid tillgång till internet, så det blir små surf-stötar till och från.

Ärligt talat så tänkte jag inte på ratsit (får kolla sen om jag kan lista ut hur den används), bra tips Ozzi.

Tack Cyprox som PM:ade sambons nummer, har försökt få tag i henne. Provar att ringa med jämna mellanrum under e.m. om hon inte gillar att ringa tillbaks till okända nummer.

Zorken17, du har PM.

Kanon =D
Blir så glad när jag ser sådan kamratskap XD

lite O.T

Enligt Fordonsjägaren är den inte stulen, det visar ju hur bra den funkar med sin larmtjänst koppling :arsele

Slog även på en skum bil en gång, Fordonsjägaren så *Stulen* ringde tips telefon och då va den inte rapporterad :huvet

/D

Observant av dig sparvöga!
Stor eloge till dig!
Hoppas på ett lyckligt slut här.
Måste kolla med polarn som bor ett stenkast ifrån
som råkar ha samma modell. Trodde det var hans först..:gnissla

Upplösningen

Snacka om snabba puckar, 7 timmar efter mitt första inlägg kommer här uppföljningen.

Aprilia-ägaren Adam ringde mig nyss och tackade för hjälpen. Efter att jag talat med polisen, hade han fått ett samtal om att hojen var funnen. Nu är den tillbaks i rätta händer (tyvärr med vissa skador, jävla skit!)

Tack Cyprox och Zorken17 för hjälp med kontakten med ägaren.

Och för er som hittar något stulet; kontakten med polisen (114 14) gick så otroligt smärtfritt att jag blir glad. Gjorde mig beredd på telefonkö av guds nåde när jag ringde, tog inte ens en minut så fick jag prata med en operatör som senare kopplade över mig till sambandscentralen som tog mer precisa uppgifter.

detta e fanimej SH när det e som bäst!!! keep it up! blir ju nästan rörd...:Bugar:Bugar:Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman